Ειδικοί στην ανάπτυξη games κάνουν λόγο για αύξηση στις επιδόσεις της τάξης του 20%, σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση του DirectX.
Ο υπεύθυνος ανάπτυξης του παιχνιδιού Caffeine, αναφέρθηκε στα πλεονεκτήματα του DirectX 12, τόσο στους υπολογιστές που το υποστηρίζουν, καθώς και στο Xbox One.
O Dylan Browne της εταιρείας Incandescent Imaging, σε συνέντευξή του στο 1080players ανέφερε ότι έχει παρατηρήσει αύξηση στις επιδόσεις της τάξης του 20%, σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση του DirectX.
Επιπλέον, έχει πειραματιστεί με πολλές εκδόσεις της μηχανής γραφικών, Unreal Engine 4, με την αύξηση αυτή του 20% να έχει παρατηρηθεί στα FPS, ενώ στο Xbox One η αύξηση ήταν ελαφρώς μεγαλύτερη.
Τέλος, το παιχνίδι Caffeine είναι πρώτου προσώπου - first person- και ανήκει στην κατηγορία psychological horror adventure και βρίσκεται σε φάση ανάπτυξης.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]