Linux-Team - Information Technology Forum - Ελληνικό Τεχνολογικό Φόρουμ


Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

 Το low level API Vulkan υιοθετεί η Google για το Android

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δημοσίευση #1
 Dark-Avenger

Dark-Avenger
Forum Founder
Forum Founder
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Η Microsoft στα Windows 10 έχει πλέον το DirectX 12, η Apple στο iOS και το Mac OS X έχει το Metal, μόνο στο Android δεν είχαμε κάποιο low level API να υποστηρίζεται και επίσημα από την Google. Αυτό πλέον αλλάζει με την εταιρία να ανακοινώνει ότι οι μελλοντικές εκδόσεις του Android θα υποστηρίζουν το Vulkan της Khronos.

Το Vulkan αποτελεί τον διάδοχο του OpenGL από την Khronos και έχει σχεδιαστεί από μηδενική βάση, υιοθετώντας πολλά στοιχεία, αλλά και κώδικα, από το Mantle της AMD. Τα πλεονεκτήματά του, όπως και κάθε low level API, είναι ότι δίνει μεγαλύτερο έλεγχο στον δημιουργό της εφαρμογής ή του παιχνιδιού στο να αξιοποιήσει πιο αποδοτικά την GPU, μειώνοντας ταυτόχρονα το φόρτο εργασίας στην CPU. Επιπλέον μπορεί να αξιοποιεί πιο αποδοτικά τους πολλαπλούς πυρήνες στους σύγχρονους επεξεργαστές, μέσω του multi threading, προσφέροντας υψηλότερες επιδόσεις, χαμηλότερη κατανάλωση και την δυνατότητα στους δημιουργούς να σχεδιάσουν πιο πολύπλοκα γραφικά σε σχέση με πριν.

Η Google ακόμα δεν γνωστοποιεί το πότε θα δούμε το Vulkan να ενσωματώνεται στο Android. Αυτό πάντως δεν αναμένεται να γίνει άμεσα μιας και οι προδιαγραφές του Vulkan, ακόμα δεν έχουν οριστικοποιηθεί. Αυτό αναμένεται να γίνει στο τέλος του 2015. Σκοπεύει όμως να βοηθήσει την Khronos με τεστ ειδικά για το Vulkan, τα οποία σκοπεύει να διεξάγει στο πλαίσιο της Android Compatibility Test Suite (CTS), μια open source σουίτα σχεδιασμένη να ανιχνεύει τυχόν προβλήματα με τους οδηγούς στον Android. Τα αποτελέσματα των τεστ αυτών, θα τα παραδώσει στην Khronos, ώστε αυτή να βελτιώσει περαιτέρω το Vulkan.

Όσον αφορά το OpenGL ES, αυτό θα συνυπάρξει με το Vulkan, αφήνοντας την επιλογή στον δημιουργό της εφαρμογής ή του παιχνιδιού για το πιο API θα επιλέξει.

Τέλος να αναφέρουμε ότι οποιοδήποτε SoC υποστηρίζει σήμερα OpenGL ES 3.1 θα είναι σε θέση να υποστηρίξει και το Vulkan. Μάλιστα η Imagination έχει ήδη κυκλοφορήσει δύο demos επιδεικνύοντας της δυνατότητες της PowerVR Rogue GPU με το νέο API.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]


Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Ωχ! Φαίνεται ότι κάτι πήγε στραβά ...

[#10425]

Ο διαχειριστής έχει μπλοκάρει την προβολή των θεμάτων στους επισκέπτες, μόνο τα μέλη μπορούν να δουν αυτό το πεδίο.


Χρήσιμοι Σύνδεσμοι: