Η Google ανακοίνωσε ότι από την 1η Σεπτεμβρίου και στην νέα έκδοση του Chrome, την έκδοση 45, ο γνωστός browser θα αρχίσει να κόβει την αυτόματη αναπαραγωγή διαφημίσεων που χρησιμοποιούν το Flash της Adobe.
Σύμφωνα με την Google αυτό γίνεται κυρίως για λόγους επιδόσεων και εξοικονόμησης ενέργειας στις φορητές κυρίως συσκευές, μιας και το αυξημένο περιεχόμενο Flash που υπάρχει στα sites σήμερα, κυρίως με μορφή διαφημίσεων, απαιτεί σημαντική επεξεργαστική ισχύ το οποίο έχει επιπτώσεις όχι μόνο στην μπαταρία της συσκευής, αλλά και στην online εμπειρία του χρήστη αν το σύστημά του δεν είναι αρκετά ισχυρό. Στην παραπάνω απόφαση της Google πάντως, θεωρείται μάλλον βέβαιο ότι έπαιξαν ρόλο και τα τελευταία προβλήματα του Flash σε θέματα ασφαλείας, μιας και αυτό αποδεικνύεται συχνά ευάλωτο, προβλήματα τα οποία ώθησαν την Mozilla πριν λίγο καιρό, να μπλοκάρει για μερικές μέρες το Flash στον Firefox, έως ότου η Adobe παρείχε σχετική αναβάθμιση.
Όσον αφορά τους διαφημιστές, η Google τους προειδοποίησε ότι θα πρέπει να μετατρέψουν τις διαφημίσεις τους σε HTML5 αν επιθυμούν ο Chrome να τις αναπαραγάγει. Να αναφέρουμε εδώ ότι ακόμα η πλειοψηφία των διαφημίσεων χρησιμοποιεί το Flash, με βάση τελευταία έρευνα της εταιρίας Sizmek (PDF), σύμφωνα με την οποία, το πρώτο τρίμηνο του 2015 οι διαφημιστές προσπάθησαν να παραδώσουν 5,35 δισεκατομμύρια διαφημίσεις Flash, έναντι 4,25 δισεκατομμυρίων διαφημίσεων σε HTML5.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]