Η νέα συμφωνία επικεντρώνεται σε πελάτες πολλαπλών καναλιών της τράπεζας και υπερ-περιφερειακή επέκταση. Η ANZ Bank έχει επεκτείνει τη συνεργασία της με την ΙΒΜ υπογράφοντας μια πενταετή, 450 εκατομμυρίων δολαρίων σύμβαση με τον τεχνολογικό γίγαντα για να μεγιστοποιήσει την παραγωγικότητα και να βοηθήσει στην περιφερειακή ασιατική επέκταση της τράπεζας.
Η νέα σύμβαση, η οποία περιλαμβάνει την πρόσβαση σε ολόκληρο το portofolio λογισμικού της IBM, έχει ως στόχο να βοηθήσει την τράπεζα με τον ταχέως αυξανόμενο αριθμό πελατών και συναλλαγών μέσα από τα πολλαπλά κανάλια της τράπεζας.
Ως μέρος της συμφωνίας, τόσο η ANZ και η IBM επενδύουν σε ένα νέο «καινοτόμο εργαστήριο». Το εργαστήριο, δημιουργία της Bluemix platform-as-a-service (PaaS) προσφορά της IBM, θα επιτρέψει στους προγραμματιστές της τράπεζας να κατασκευάζουν, να δοκιμάζουν και να αναπτύσσουν νέες εφαρμογές και υπηρεσίες ταχύτερες και φθηνότερες.
Η στρατηγική της ANZ περιλαμβάνει την επόμενη γενιά δυνατοτήτων ανάπτυξης cloud και βασικών συστημάτων υποδομής. Η IBM θα αναπτύξει το νεότερο Z13 mainframe και την Power8 υποδομή ως μέρος του ιδιωτικού περιβάλλοντος cloud της τράπεζας.
Η διευρυμένη συμμαχία θα παρέχει κοινές πλατφόρμες σε όλο το δίκτυο της ANZ καθώς αυτό συνεχίζει να αυξάνεται ως μια υπερ-περιφερειακή τράπεζα, και θα επιτρέψει στην ANZ να παραδώσει μια πιο ολοκληρωμένη και πρωτοποριακή εμπειρία στον τραπεζικό κλάδο για τους «ψηφιακούς» πελάτες, ανέφεραν οι επιχειρήσεις σε μια κοινή τους ανακοίνωση.
Η IBM και η ANZ είχαν μια εμπορική συνεργασία 40 ετών, η οποία περιέλαμβανε τη χρήση της τεχνολογίας Watson μηχανικής μάθησης της IBM για τη δημιουργία εξατομικευμένων συστάσεων προϊόντων για τους πελάτες της ANZ.
Η ANZ έχει επιλέξει να εστιάσει την IT επένδυσή της σε μια 1,5 δις αναβάθμιση των online και κινητών συστημάτων front-end, αντί να επιλέξουν μια πλήρη αναμόρφωση του IT κομματιού, όπως οι ανταγωνιστές Westpac και Commonwealth Bank.
Σχολιάζοντας σχετικά με τη σύμβαση με την IBM, ο Scott Collary, CIO της ANZ, δήλωσε: «Η κατανόηση των αναγκών και των προτιμήσεων των πελατών μας γύρω από τα κινητά και ψηφιακές τραπεζικές υπηρεσίες είναι ζωτικής σημασίας για τη δουλειά μας ώστε να παρέχει μια ανώτερη εμπειρία στον πελάτη.
«Ως εκ τούτου, πρέπει να διασφαλίσουμε ότι καλύπτουμε αυτές τις ανάγκες τους με ένα καινοτόμο, συνεπή και απρόσκοπτο τρόπο και με αυτή τη συνεργασία με την IBM, δουλεύουμε για την επίτευξη αυτού του στόχου.»
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]