H Siemens και οι συνεργάτες της ξεκίνησαν στο Βερολίνο το πρώτο πιλοτικό έργο στον κόσμο, που έχει ως στόχο την απλοποίηση της αναζήτησης θέσεων στάθμευσης. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία εγκατέστησε, για λόγους δοκιμής και επίδειξης, αισθητήρες ραντάρ σε κολώνες φωτισμού στο δρόμο, οι οποίοι προσφέρουν πληροφορίες για την πληρότητα των χώρων στάθμευσης. Το δίκτυο των αισθητήρων σαρώνει από ψηλά μια περιοχή 30 μέτρων, που αντιστοιχεί σε 5-8 χώρους στάθμευσης. Τα αποτελέσματα της δοκιμής θα είναι διαθέσιμα το 2016 και στόχος είναι να αποδειχθεί ότι το σύστημα είναι κατάλληλο για τη μείωση των εκπομπών ρύπων CO2, μέσω της μείωσης του χρόνου αναζήτησης θέσης στάθμευσης. Schlaue Straßenlaternen von Siemens wissen, wann ein Parkplatz frei ist / Where's that free parking spot? Smart Siemens street lamps know Οι αισθητήρες ραντάρ που θα τοποθετηθούν στις κολώνες φωτισμού θα καλύπτουν ένα τμήμα μήκους 200 μέτρων μεταξύ της πλατείας Walther Schreiber και της πλατείας Friedrich Wilhelm στο Friedenau του Βερολίνου.
Οι αισθητήρες παρακολουθούν τους χώρους στάθμευσης και αναφέρουν τις ελεύθερες θέσεις και τον αριθμό κατειλημμένων θέσεων σε ένα λογισμικό διαχείρισης θέσεων στάθμευσης. Τα δεδομένα που συλλέγονται από το σύστημα μπορούν είτε να χρησιμοποιηθούν από το κέντρο διαχείρισης πληροφοριών κίνησης για τις δικές του υπηρεσίες πληροφόρησης ή να προωθηθούν μέσω ενός interface δεδομένων, όπως των διαχειριστών εφαρμογών, ώστε οι οδηγοί να μπορούν πάντα να βρίσκουν ελεύθερες θέσεις, απλώς χρησιμοποιώντας το smartphone τους, μια συσκευή πλοήγησης ή τις πινακίδες πληροφοριών στάθμευσης. Βασικό ρόλο σε αυτό διαδραματίζει η εφαρμογή λογισμικού που έχει αναπτύξει το Κέντρο Καινοτομίας Ρομποτικής, το οποίο χρησιμοποιεί ευφυείς μεθόδους μάθησης. Οι πληροφορίες από τους αισθητήρες των χώρων στάθμευσης βοηθούν το σύστημα να αναγνωρίζει τα δεδομένα ενός τυπικού χώρου στάθμευσης. Αυτή ή δυνατότητα μάθησης επιτρέπει στο σύστημα να προβλέπει εκ των προτέρων που και πότε υπάρχουν οι καλύτερες πιθανότητες εύρεσης ελεύθερης θέσης στάθμευσης.
Το σύστημα επίσης συνδυάζεται με έναν πολυλειτουργικό μηχανισμό σχεδιασμού διαδρομών. Έτσι, αν δεν υπάρχουν ελεύθερες θέσεις, ο μηχανισμός σχεδιασμού διαδρομών μπορεί να παρέχει σε πραγματικό χρόνο πληροφορίες για τις πιθανές εναλλακτικές μετακίνησης με μέσα μαζικής μεταφοράς. Στο ερευνητικό έργο City2.e 2.0 η Siemens συνεργάζεται με το Τμήμα Αστικής Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος της Συγκλήτου του Βερολίνου (SenStadtUm), τη VMZ Berlin Betreibergesellschaft mbH, το Ινστιτούτο Προστασίας Κλίματος, Ενέργειας και Κινητικότητας (IKEM) και το Κέντρο Καινοτομίας Ρομποτικής του Γερμανικού Κέντρου Έρευνας Τεχνητής Νοημοσύνης (DFKI).
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]