H Bethesda εδώ και καιρό ετοιμάζει το BattleCry, ένα πολλά υποσχόμενο online action multiplayer game που βασίζεται στο πρότυπο του Team Fortress. Ωστόσο, από ότι φαίνεται τα πράγματα δεν πηγαίνουν και πολύ καλά σε ότι έχει να κάνει με την ανάπτυξη του τίτλου. Σύμφωνα με μία επίσημη ανακοίνωση της Bethesda, εκφράζονται ανησυχίες για το εάν το BattleCry θα μπορέσει να πετύχει τους στόχους που έχουν τεθεί.
Για αυτό και ήδη οι developers των BattleCry Studios έχουν στρωθεί στη δουλειά και εξετάζουν μία σειρά από βελτιώσεις και προσθήκες που θα πρέπει να γίνουν έτσι ώστε να συνεχιστεί ομαλά η ανάπτυξη του παιχνιδιού. Με απλούστερα λόγια αυτό σημαίνει ότι η Bethesda κρούει τον κώδωνα του κινδύνου στην ομάδα ανάπτυξης, η οποία καλείται να βρει με ποιον τρόπο το παιχνίδι θα φτάσει στο επίπεδο ποιότητας που επιθυμεί ο publisher. Εάν δεν συμβεί αυτό, τότε είναι υπαρκτός ο κίνδυνος το BattleCry να ακυρωθεί. Το εν λόγω team-based multiplayer game μέχρι στιγμής δεν έχει καταφέρει να στρέψει πάνω του τα φώτα της δημοσιότητας και να δημιουργηθεί ντόρος γύρω από το όνομα του. Μάλιστα, το γεγονός ότι έχει να αντιμετωπίσει στο μέλλον δυνατούς τίτλους με παρόμοιο περιεχόμενο και gameplay, όπως είναι το Overwatch της Blizzard ή το Battleborn της Gearbox, κάνοντας έτσι την κατάσταση ακόμη πιο δύσκολη για τους δημιουργούς του.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]