Εντυπωσιάζει το νέο βίντεο του Torment: Tides of Numenera και της δυναμικής του μάχης. Την παρουσίαση έκανε ο Jeremy Kopman, βασικός σχεδιαστής του συστήματος Crisis, ο οποίος παίζει και αφηγείται μια συνηθισμένη κατάσταση μάχης στο Torment: Tides of Numenera. Σκοπός του συστήματος Crisis είναι να μεταφερθεί η νοοτροπία του «κάθε απόφαση έχει και συνέπειες» που χαρακτήριζε το σύστημα διαλόγων του παλιού Planescape, σε ένα δυναμικό σύστημα μάχης. Ενώ εξελίσσεται η μάχη, υπάρχουν πολλές επιλογές αλληλεπίδρασης με το περιβάλλον και με τους εχθρούς, ενώ μπορείτε να αποφύγετε εξ’ολοκλήρου και τη συμπλοκή με σωστό χειρισμό. Καλύτερα φυσικά, θα τα εξηγήσει το βίντεο που ακολουθεί. Υπενθυμίζουμε ότι το Torment: Tides of Numenera αποτελεί πνευματικό διάδοχο του Planescape: Torment, αναπτύσσεται από μια στρατιά βετεράνων σχεδιαστών στην inXile Entertainment και θα διαδραματίζεται στον μυστήριο κόσμο της Numenera.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]