Το Viber, μια από τις κορυφαίες εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων με περισσότερους από 600 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες στον κόσμο, ανακοίνωσε την έναρξη της δεύτερης πρωτοβουλίας της αυτοκόλλητων, “My City, My Vibe”, αναζητώντας νέα σχεδιαστικά ταλέντα από όλο τον κόσμο, σε συνεργασία με το Talenthouse.
Τι είναι τα Sticky Fingers: “My City, My Vibe”;
Τα Αυτοκόλλητα “My City, My Vibe” είναι μια παγκόσμια σχεδιαστική πρωτοβουλία που προσκαλεί καλλιτέχνες και δημιουργικά μυαλά να δημιουργήσει πρωτότυπα αυτοκόλλητα εμπνευσμένα από την αγαπημένη τους διεθνή πόλη. Οι καλλιτέχνες καλούνται να υποβάλουν τρία πρωτότυπα σχέδια που να ζωντανεύουν τους παλμούς και την προσωπικότητα της αγαπημένης τους πόλης.
Μια κριτική επιτροπή, που θα περιλαμβάνει τον Δημιουργικό Διευθυντή του Viber, Erez Shocher, τον Stanislav Makarenko, γνωστό και ως «Drawk» (το Επιλεγμένο Καλλιτέχνη των πρώτων Αυτοκόλλητων), την online προσωπικότητα Julieanna «Yes Julz» Goddard και τον καλλιτέχνη γκράφιτι Alec Monopoly, θα επιλέξει 20 φιναλίστ, οι οποίοι στη συνέχεια θα περιοριστούν σε πέντε Επιλεγμένους Καλλιτέχνες.
Οι Επιλεγμένοι Καλλιτέχνες θα έχουν την ευκαιρία να δουλέψουν με τη δημιουργική ομάδα του σχεδιαστικού ατελιέ του Viber έτσι ώστε να δουν την εικόνα τους να ζωντανεύει σε ένα πακέτο αυτοκόλλητων του Viber, το οποίο θα πωλείται σε όλο τον κόσμο και θα χρησιμοποιείται από εκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως, τοποθετώντας τα σχέδιά τους στο παγκόσμιο στερέωμα. Οι Επιλεγμένοι Καλλιτέχνες θα λάβουν επίσης ένα μερίδιο από τις πωλήσεις κάθε αυτοκόλλητου που θα πωληθεί.
Η Πρόσκληση Δημιουργίας απευθύνεται σε ηλικίες άνω των 18 ετών και θα διαρκέσει από τις 15 Οκτωβρίου έως τις 18 Νοεμβρίου 2015. Οι είκοσι φιναλίστ θα ανακοινωθούν στις 9 Δεκεμβρίου 2015 και οι πέντε Επιλεγμένοι Καλλιτέχνες στις 15 Δεκεμβρίου 2015.
Πώς να συμμετέχετε;
Όποιος ενδιαφέρεται να συμμετέχει στη Δημιουργική Πρόσκληση μπορεί να υποβάλει την πρωτότυπη καλλιτεχνική δουλειά του στη διεύθυνση
- Κώδικας:
www.viber.com/MyCityVibe
μέχρι τις 18 Νοεμβρίου 2015, στις 10:00 π.μ. PST (20:00 ώρα Ελλάδος).
«Με περισσότερους από 600 εκατομμύρια χρήστες Viber παγκοσμίως, θέλουμε με αυτή τη Δημιουργική Πρόσκληση να γιορτάσουμε τη διαφορετικότητα και το μοναδικό στυλ των πόλεων σε όλο τον κόσμο μέσω της αγαπημένης μας καλλιτεχνικής έκφρασης, των αυτοκόλλητων», αναφέρει ο Shocher.
«Ενθαρρύνουμε τους ανθρώπους να υποβάλλουν σχέδια για ένα πακέτο αυτοκόλλητων που θα παρουσιάζει με τον καλύτερο τρόπο την κουλτούρα της πόλης τους. Δεν θέλουμε να επικεντρωθούμε στα διάσημα τοπία ή κτίρια, θέλουμε να δούμε πως μπορεί κάποιος να δημιουργήσει ένα επικοινωνιακό πακέτο αυτοκόλλητων εμπνευσμένο από τον παλμό, τα χρώματα και την ψυχή της αγαπημένης του πόλης».
«Είναι καταπληκτικό ότι μια εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων δίνει σε καλλιτέχνες, όπως εγώ, μια τεράστια πλατφόρμα για να δείξουν τη δουλειά και τη δημιουργικότητά τους με ένα νέο και μοναδικό τρόπο», λέει ο Alec Monopoly. «Ανυπομονώ να δω τις διάφορες δημιουργίες αυτοκόλλητων από όλο τον κόσμο και να ανακαλύψω πως τα δημιουργικά ταλέντα θα ζωντανέψουν το My City, My Vibe».
Η Emma Trant, Διευθύνων Σύμβουλος Εσόδων του Talenthouse, λέει: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με το Viber στη 2η παγκόσμια σχεδιαστική πρωτοβουλία του. Σκοπός του Viber είναι η διάδοση ‘καλών παλμών’ στον κόσμο, κάτι που ευθυγραμμίζεται απόλυτα με το στόχο μας να παρέχουμε στην επόμενη γενιά δημιουργικών ταλέντων ευκαιρίες να δώσουν ώθηση στην καριέρα τους».
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]