H LG Mobile Communications ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο του 2015, έχοντας πουλήσει 14.9 εκατ. smartphones παγκοσμίως και ανέβηκε κατά 6% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο. Όμως, τα έσοδα της LG Mobile μειώθηκαν κατά 7% σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του 2015 και 21% συγκριτικά με πέρσι.
Η LG αποδίδει τα χαμηλά έσοδα στην χαμηλή ζήτηση των high-end smartphones στην Κορέα. Ποντάρει στο ότι τα προσφάτως ανακοινωμένα LG V10 και Nexus 5X (που φέρει την υπογραφή της) θα βελτιώσουν την κατάστασή της το επόμενο τρίμηνο. Μην ξεχνάμε ότι στο τέταρτο τρίμηνο περιλαμβάνεται και η περίοδος των γιορτών.
Συνολικά, ήταν δύσκολη χρονιά για την LG Electronics, με τα καθαρά κέρδη να πέφτουν κατά 38% από πέρσι, το mobile τμήμα έχασε 67.8 εκατ. δολάρια μέσα στους τρεις μήνες που μας πέρασαν. Όπως κι άλλοι κατασκευαστές, η LG ζορίζεται να κάνει τα κινητά της ανταγωνιστικά σε μια αγορά όπου στην premium κατηγορία κυριαρχούν ονόματα όπως Apple και Samsung, ενώ «παραμονεύουν» low-cost brands που έχουν πάρει σημαντικό μερίδιο στην low και mid-range κατηγορία.
Η LG έχει επιλέξει με τις τελευταίες ναυαρχίδες να τραβήξει το ενδιαφέρον των χρηστών, διαφοροποιώντας τον εαυτό της αντί να ακολουθήσει την τάση της εποχής (βλέπε υλικά κατασκευής, αποσπώμενη μπαταρία, unibody design κλπ), όμως τα νούμερα δεν είναι υπέρ της.
Η στρατηγική της LG στο εξής είναι να επικεντρωθεί σε premium συσκευές, αλλά και mid-rangers για τις αναδυόμενες αγορές.
Τι θεωρείτε ότι πρέπει να κάνει η LG;
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]