Η ανακοίνωση έγινε μέσα από τη σελίδα του παιχνιδιού στο Kickstarter δια χειρός του Chris Keenan, ο οποίος είναι ο νέος project manager, ύστερα από την αποχώρηση του Kevin Saunders. Η inXile μεταθέτει τη διάθεση του Torment: Tides of Numenera για το 2016, ενώ η κυκλοφορία του αναμενόταν στα τέλη του 2015. Η αναβολή οφείλεται στην επιθυμία της εταιρείας να δημιουργήσει ένα video game υψηλών προδιαγραφών χωρίς βιασύνη, ειδικά στα τελευταία στάδια της ανάπτυξής του.
O Chris Keenan δηλώνει επίσης, ότι η inXile σκοπεύει να λανσάρει σύντομα τη beta του RPG της, ευελπιστώντας μάλιστα ότι αυτό θα συμβεί μέσα στο 2015. Το Torment: Tides of Numenera είναι ο διάδοχος του εξαιρετικού Planescape: Torment, που κυκλοφόρησε τον Δεκέμβριο του 1999 από την Interplay Entertainment, και είχε μία εξαιρετική καμπάνια στο Kickstarter τον Μάρτιο του 2013, καθώς συγκέντρωσε το ποσό-ρεκόρ των 4.188.927 δολαρίων.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]