To Mario Maker, αρχικά, υφίστατο μόνο ως εργαλείο ανάπτυξης της Nintendo και γι’ αυτό το λόγο έπρεπε να χρησιμοποιείται μόνο εντός της εταιρείας. Η ομάδα όμως των developers της Nintendo, κατάλαβε ότι το συγκεκριμένο εργαλείο ανάπτυξης θα μπορούσε εύκολα να χρησιμοποιηθεί από χρήστες και ως ένα παιχνίδι.
Η ιδέα πήγε στον σχεδιαστή παιχνιδιών Takashi Tezuka, ο οποίος και έκανε αποδεκτή την ιδέα και έτσι η Nintendo τον Σεπτέμβριο του 2015 τροποποίησε και μετέφερε ένα εργαλείο-παιχνίδι side-scrolling platform game creation system στις κονσόλες Wii U, το οποίο ονομάζεται Mario Maker. Το Mario Make σκοπεύει να καθηλώσει δημιουργούς όλων των ηλικιών μπροστά στις οθόνες των τηλεοράσεων αλλά και του gamepad για πάρα πολλές ώρες δημιουργίας αλλά και παιχνιδιού.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]