Σε σύντομο χρονικό διάστημα η τεχνολογία 3D printing έχει κάνει άλματα, και τώρα βρίσκει τον δρόμο της στα αυτοκίνητα.
Αν και στο παρελθόν έχουμε δει την εφαρμογή της τεχνολογίας τρισδιάστατης εκτύπωσης στον συγκεκριμένο τομέα –όπως σε αυτό το Audi Union Typ C σε κλίμακα 2:1- ο Kevin Czinger και η εταιρεία του Divergent Microfactories προχώρησαν ένα βήμα παραπέρα εκτυπώνοντας τρισδιάστατα το σασί ενός supercar, το οποίο έχει κινητήρα 700bhp με ροπή 678Nm που του προσφέρει επιτάχυνση 0-100km/h κάτω από τα τρία δευτερόλεπτα.
Το Blade όπως είναι η ονομασία του supercar των Divergent Microfactories επιδεικνύει βάρος μόλις 630 κιλών και έχει 3D-εκτυπωθεί χρησιμοποιώντας αλουμίνιο με ενισχύσεις ανθρακονημάτων. Ελαφρύ αλλά το ίδιο στιβαρό με άλλα supercars, το Blade αποτελεί απόδειξη πόσο ωφέλιμη είναι η τεχνολογία 3D printing , ακόμα και στην κατασκευή ενός αυτοκινήτου. Παραδοσιακά, η κατασκευή ενός αυτοκινήτου απαιτεί ακριβά μηχανήματα και εργαλεία, και πραγματοποιείται σε πανάκριβα εργοστάσια. Παίρνει σχεδόν μία δεκαετία για ROI (Return of Investment) από τέτοιου είδους επενδύσεις. Ο Czinger και η Divergent Microfactories απέδειξαν ότι μία διαδικασία που βασίζεται στην τεχνολογία 3D printing μπορεί να φτάσει στο ένα πεντηκοστό του κόστους.
Βεβαίως, η Divergent Microfactories δεν είναι κατασκευαστής αυτοκινήτων, αλλά μία εταιρεία τεχνολογίας και δημιούργησε μόνο το σασί του Blade, αλλά η επίδειξη ενός supercar που έχει κατασκευαστεί χρησιμοποιώντας 3D printing ήταν ένας εξαιρετικός τρόπος να επιδείξει τα οφέλη της τεχνολογίας και να περάσει το μήνυμα της με εντυπωσιακό τρόπο. Όπως αναφέραμε, η Audi έχει δείξει ενδιαφέρον, και ενδεχομένως μελλοντικά να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία για ορισμένα μέρη του εσωτερικού των αυτοκινήτων της.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]