Μιλώντας στο περιοδικό «Fast Company» είπε πως «ένας από τους στόχους μας για τα επόμενα 5 με 10 χρόνια είναι να κάνουμε το Facebook καλύτερο από τους ανθρώπους σε όλες τις βασικές αισθήσεις, όπως την όραση, την ακοή, τη γλωσσική και γνωστική κατάρτιση. Η γεύση και η οσμή δεν μας απασχολεί για τώρα».
Για να το κάνει αυτό σκοπεύει, όπως αποκάλυψε, να εκμεταλλευτεί την πληθώρα πληροφοριών, που δημοσιεύουν οι χρήστες κάθε μέρα. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο επικεφαλής μηχανικός του Facebook, Jay Parikh: «Υπάρχουν άπειρα δεδομένα από ό,τι συμβαίνει καθημερινά στον κόσμο και τα συμβατικά συστήματα και μοντέλα, με τα οποία δουλεύουμε σήμερα δεν αρκούν. Χρειαζόμαστε πραγματικά πολύ έξυπνα συστήματα».
Πρόσφατα αποκαλύφθηκε πως το Facebook μελετά το αρχαίο κινέζικο παιχνίδι «Go for Insights», στην απόπειρά του να δημιουργήσει έναν πανέξυπνο τεχνητό εγκέφαλο. Οι επικεφαλής του σχεδίου αυτού ελπίζουν πως θα δημιουργήσουν έναν εικονικό προσωπικό υπάλληλο. Ο «υπάλληλος» αυτός αποκαλείται «Μ» και θεωρείται ότι έχει εμπνευστεί από την γραμματέα της σειράς ταινιών James Bond, Moneypenny.
Η ομάδα τεχνητής νοημοσύνης του Facebook αποκάλυψε τη δουλειά της σε ένα βιομηχανικό συνέδριο την περασμένη εβδομάδα.
Όπως δήλωσε στο συνέδριο ο επικεφαλής του τεχνολογικού τμήματος της εταιρείας, Mike Schroepfer: «Η ομορφιά του συστήματος της τεχνητής νοημοσύνης που δουλεύουμε είναι ότι μπορεί να το χειριστεί οποιοσδήποτε στον πλανήτη».
Από την πλευρά του, ο ιδρυτής του Instagram, Kevin Systrom, ισχυρίστηκε πως: «Το Facebook αναμένεται να βρεθεί στο επίκεντρο της τεχνητής νοημοσύνης, διότι η δουλειά του θα επηρεάσει το Instagram, το WhatsApp και το Messenger. Θα είναι ευρέως προσβάσιμο σε όλα τα κοινωνικά προϊόντα».
Εκτός από το Facebook, και άλλα τεχνολογικά μεγαθήρια ασχολούνται με την ίδια ιδέα. Η Google, η Apple και η Microsoft είναι μόνο μερικές από τις εταιρείες που μελετούν την τεχνητή νοημοσύνη.
Το Facebook άρχισε να δοκιμάζει πειραματικά τον διαδικτυακό προσωπικό υπάλληλο «Μ», συνδυάζοντας ανθρώπινο δυναμικό με ένα λογισμικό που απαντά ερωτήσεις και εκτελεί εντολές όπως το να παραγγείλει φαγητό.
Όπως σχολίασε ένα από τα μέλη της ομάδας του Facebook, David Marcus, η «Μ» μπορεί στην πραγματικότητα να ολοκληρώνει εργασίες για λογαριασμό του εκάστοτε χρήστη. «Μπορεί να πραγματοποιήσει αγορές, να πάρει τα δώρα στα αγαπημένα σας πρόσωπα ή να οργανώσει ταξίδια» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Παρόλα αυτά μόνο μερικές εκατοντάδες άνθρωποι πιστεύεται ότι έχουν πρόσβαση σήμερα σε αυτή την υπηρεσία.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]