Έτσι από εδώ και πέρα όταν θα διακόπτεται κάποια διαφήμιση της Google, η εταιρεία θα σας ρωτάει το λόγο που σταματήσατε να βλέπετε τις διαφημίσεις της.
Στο σύντομο ερωτηματολόγιο που θα εμφανίζεται ο χρήστης θα πρέπει να επιλέξει ανάμεσα στο αν η διαφήμιση που προβάλλεται είναι ενοχλητική, είναι επαναλαμβανόμενη ή σας αποσπά την προσοχή.
Η έρευνα θα ρωτάει επίσης τον χρήστη αν πιστεύει ότι η διαφήμιση που διέκοψε παραβίαζε την πολιτική ορθής χρήσης της Google.
Σκοπός αυτών των ερευνών είναι από την μια η Google να προβάλει διαφημίσεις που θα ενδιαφέρουν τον χρήστη και δεν θα είναι ενοχλητικές και από την άλλη να αυξήσει τα κέρδη των εκδοτών αλλά και τα δικά της.
Source: