Πριν λίγες μέρες η Valve ανακοίνωσε και επίσημα την διαθεσιμότητα των Steam machines τα οποία θα τρέχουν το SteamOS, μια έκδοση του Linux ειδικά για χρήση σε παιχνίδια. Στην ars technica βρήκαν την ευκαιρία να τρέξουν κάποια benchmarks και να συγκρίνουν τις επιδόσεις των ίδιων παιχνιδιών σε περιβάλλον Windows και DirectX και περιβάλλον SteamOS και OpenGL.
.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, τα παιχνίδια είναι σημαντικά πιο αργά, έως και 58% σε SteamOS 2.0 έναντι σε Windows 10, με το Steam OS να τα πηγαίνει κάπως καλύτερα στο GeekBench 3 benchmark όπου οι διαφορές είναι σχετικά μικρές με εξαίρεση τις floating point operations.
Τα παιχνίδια που δοκίμασε η ars technica ήταν τα Middle Earth Shadow of Mordor, Metro: Last Light Redux και τα Portal, Team Fortress 2, Left 4 Dead 2 και DOTA 2 που βασίζονται στην Source Engine. Τα αποτελέσματα είναι τα παρακάτω.
Με τις μηχανές γραφικών να στοχεύουν κυρίως το περιβάλλον των Windows, τους κατασκευαστές GPUs να μην βελτιστοποιούν τους οδηγούς τους για το Linux στον βαθμό που το κάνουν για τα Windows και άλλες παραμέτρους όπως τα εργαλεία που διαθέτει το OpenGL στους προγραμματιστές ή τον χρόνο που διαθέτουν αυτοί για την Linux πλατφόρμα, τα αποτελέσματα ίσως να είναι και τα αναμενόμενα. Μένει να δούμε αν αυτό θα αλλάξει στο μέλλον με την έλευση του Vulkan, αλλά και ίσως την περαιτέρω στήριξη στην πλατφόρμα από την Valve και τους άλλους δημιουργούς παιχνιδιών.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]