Βλέπουν αυτό που θέλουν τη στιγμή που μπορούν online μέσω φορητών συσκευών - Ξοδεύουμε έξι ώρες την εβδομάδα παρακολουθώντας σειρές και ταινίες μέσω streaming.
Οι Video on Demand (VOD) υπηρεσίες ικανοποιούν πλέον τις ανάγκες των τηλεθεατών και στην Ελλάδα, ωθώντας τους να αλλάξουν τις τηλεοπτικές τους συνήθειες, όπως αναφέρεται στην ετήσια μελέτη του Ericsson ConsumerLab, η οποία για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά περιέχει συγκεκριμένα ευρήματα και για την εγχώρια αγορά.
Όπως προκύπτει, ξοδεύουμε έξι ώρες την εβδομάδα παρακολουθώντας τηλεοπτικές σειρές, προγράμματα και ταινίες μέσω streaming (δηλαδή online), όλα «κατά παραγγελία». Ειδικά η χρήση του streaming έχει υπερδιπλασιαστεί σε σχέση με το 2011. Με περιεχόμενο που εγγράφεται και λαμβάνεται online να προστίθεται στην εξίσωση, το 35% της κατανάλωσης τηλεοπτικού περιεχομένου γίνεται σήμερα on Demand.
Παράλληλα, αυξάνεται σημαντικά η παρακολούθηση μέσω smartphones. Η μελέτη αποκαλύπτει αύξηση κατά 71% στην παρακολούθηση βίντεο μέσω έξυπνων τηλεφώνων σε σχέση με το 2012. Είναι χαρακτηριστικό ότι σχεδόν τα δύο τρίτα του συνολικού χρόνου παρακολούθησης τηλεόρασης και βίντεο από έφηβους γίνεται πλέον μέσω φορητών συσκευών.
Ακόμα, η παρακολούθηση περιεχομένου που προέρχεται από χρήστες βρίσκεται επίσης σε αύξηση. Σχεδόν ένας στους δέκα παρακολουθεί YouTube για πάνω από τρεις ώρες την ημέρα.
Επίσης, οι συνδρομητικές VOD υπηρεσίες επιτείνουν τη θέαση «μαραθώνιων» επεισοδίων: το 89% των συνδρομητών στην Ελλάδα παρακολουθούν τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα στη σειρά τουλάχιστον δύο επεισόδια μιας σειράς, ενώ το 57% το κάνει καθημερινά.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]