Το σύνολο των κοινωνικών δικτύων προσπαθούν να προσελκύσουν όσο το δυνατόν περισσότερους χρήστες μέσω νέων εργαλείων και υπηρεσιών. Το LinkedIn, αποφάσισε να βρει έναν όχι τόσο για να κερδίσει νέους χρήστες, αλλά για να διασφαλίσει τους υπάρχοντες.
Ο λόγος; Η συνεχόμενη αποστολή μηνυμάτων που πραγματοποιεί, ενημερώνοντας τους χρήστες για τα νέα του κοινωνικού δικτύου. Έτσι, το LinkedIn έκρινε πως η συχνότητα αποστολής είναι αρκετά ενοχλητική και πρέπει να την ελαττώσει. Προκειμένου να πετύχει αυτόν τον στόχο, προσπαθεί να αναπτύξει μια τεχνολογία εν ενόματι “Air Traffic Controller”. Η συγκεκριμένη τεχνολογία θα “παρακολουθεί” και τις συνήθειες των χρηστών μέσα στην κοινωνική πλατφόρμα καθώς και από τι συσκευές (smartphones, tablets ή υπολογιστές) πραγματοποιούν την είσοδό τους.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]