Η Microsoft έδωσε “μάχη” για να καταφέρει να κλείσει αποκλειστικά για τα συστήματά της το Rise of the Tomb Raider.
Θεωρητικά, θα μπορούσε κάποιος να υποστηρίξει πως ο στόχος ήταν το Xbox One να αποκτήσει το δικό του παιχνίδι τύπου Indiana Jones για να έχει και κάτι να επιδείξει απέναντι στο Uncharted 4 –τουλάχιστον για τον πρώτο χρόνο, τη διάρκεια του deal Microsoft και Square Enix. Κι εγώ αυτό πίστευα, να σας πω την αλήθεια, μέχρι που έπαιξα το παιχνίδι και υποχρεώθηκα να αναθεωρήσω παρ’ αυτά.
Το Rise of the Tomb Raider, βλέπετε, διαφέρει από το Uncharted σε βαθμό τέτοιο που θα μπορούσε κανείς να ισχυριστεί πως προσφέρουν δύο τελείως διαφορετικές εμπειρίες: κινηματογραφικός, με εκπληκτικές ερμηνείες και εντυπωσιακά εφέ ο τίτλος της Naughty Dog, γεμάτος γρίφους, εξερεύνηση και βάθος στο gameplay εκείνος της Crystal Dynamics. Επιπρόσθετα, η νέα περιπέτεια της δεσποινίδος Croft συνιστά και ένα πανέμορφο παιχνίδι: “γεμάτο” gameplay, πλήρες περιεχόμενο και εκθαμβωτικά, υπέροχα γραφικά, συνθέτουν μία από τις καλύτερες προτάσεις που θα βρει κανείς στο Xbox One τώρα –αν όχι την καλύτερη.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]