Πριν λίγο καιρό, η Microsoft μέσω αναβάθμισης “ξεκλείδωσε λίγη περισσότερη ισχύ” ώστε να αυξήσει την απόδοση του Xbox One, και πρόσφατα η Sony από ότι φαίνεται έκανε το ίδιο.
Από τους οκτώ πυρήνες, που διαθέτουν και οι δύο κονσόλες, οι δύο είχαν κρατηθεί για χρήση από το λειτουργικό σύστημα.
Η Microsoft απελευθέρωσε ένα μέρος της ισχύος μειώνοντας την λειτουργικότητα Kinect και αυξάνοντας ελαφρώς την συχνότητα, αλλά στην περίπτωση της Sony δεν είναι ξεκάθαρο τι έκανε –αν θυσίασε κάτι- για να δώσει πρόσβαση στους developers στον 7ο πυρήνα του επεξεργαστή, αν και υπάρχει περίπτωση με την κυκλοφορία του PS4 να ήταν συγκρατημένη με τους πόρους για το λειτουργικό σύστημα, ώστε να είναι εξασφαλισμένη.
Από ότι φαίνεται, η Sony αναβάθμισε το SDK για να δώσε την δυνατότητα στους developers να εκμεταλλευτούν τον 7ο πυρήνα. Όπως παρατήρησε ένας χρήστης στο NeoGAF, απόδειξη αποτελεί το changelog σε μία πρόσφατη αναβάθμιση του FMOD, ενός δημοφιλούς audio gaming middleware.
- Κώδικας:
Firelight Technologies FMOD Studio API
Detailed Revision History
17/11/15 1.07.03 - Studio API patch release (build 69975)
Features:
LowLevel API - When using System::recordStart the provided FMOD::Sound can now be any channel count, up/down mixing will be performed as necessary.
LowLevel API - Improved performance of convolution reverb effect when wet is 0 or input goes idle.
LowLevel API - PS4 - Added FMOD_THREAD_CORE6 to allow access to the newly unlocked 7th core.”
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]