H Google παρουσιάζει τις interactive ad και δίνει τη δυνατότητα δοκιμής ενός app ή game χωρίς να χρειάζεται να γίνει εγκατάσταση του.
Τα νέα Google interactive ad έχουν σκοπό να αυξήσουν τον αριθμό των app που εγκαθίστανται. Διακρίνονται σε δύο τύπους, τα Trial Run Ads και τα Interactive Interstitial ads.
Τα Trial Run Ads είναι ένας νέος τύπος διαδραστικών διαφημίσεων που δίνουν τη δυνατότητα στον χρήστη να δοκιμάζει παιχνίδια για 60 sec μέσω streaming, χωρίς να είναι απαραίτητη η εγκατάσταση τους.
Με τα Trial Run Ads η Google θέλει να πουσάρει τον αριθμό των εγκαταστάσεων, καθώς ο χρήστης θα δοκιμάζει περισσότερα app, καθώς δεν θα χρειάζεται να τα εγκαταστήσει ή να τα αγοράσει.
Επιπλέον, η Google παρουσιάζει το beta support για Interactive Interstitial ads βασισμένες σε HTML5. Οι Interactive Interstitial ads μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δοκιμή κανονικών app και όχι μόνο παιχνιδιών.
Τα Google interactive ads είναι σε δοκιμαστική beta φάση και ο αριθμός τους θα μεγαλώνει συνεχώς.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]