Σύμφωνα με την εταιρεία αναλύσεων IDC, η Apple έχει πουλήσει περίπου 3.9 εκατομμύρια Apple Watch μέχρι και το τρίτο τρίμηνο του 2015, στοιχεία που προκύπτουν από έρευνα της εταιρείας σχετικά με την αγορά των φορετών συσκευών, στην οποία η Apple διείσδυσε πρόσφατα.
Ο αριθμός αυτός των τεμαχίων που έχουν πουληθεί, δίνει στην Apple το 18.6% της αγοράς, ποσοστό το οποίο αυξήθηκε επειδή η Apple φέρνει το Apple Watch σε ακόμα περισσότερες αγορές αλλά και επειδή το διανέμει ακόμα και σε μεταπωλητές, και όχι μόνο μέσω των Apple Store.
Τα στοιχεία δείχνουν ότι η πλειοψηφία των καταναλωτών προτιμά το «φτηνό» Apple Watch Sport κάτι το οποίο δικαιολογεί την κίνηση της Apple να το διαθέσει σε χρυσό και ροζ-χρυσό χρώμα, έτσι ώστε να ικανοποιήσει την αυξημένη ζήτηση για αυτούς τους χρωματικούς συνδιασμούς. Κάτι που δεν προκαλεί εντύπωση είναι ότι ακριβή αριθμό πωλήσεων δεν έχουμε μιας και η Apple φροντιζει να μην αποκαλύπτει τα δεδομένα αυτά.
Στην κορυφή της σχετικής λίστας, σύμφωνα με την έρευνα, βρίσκεται η εταιρεία Fitbit η οποία πούλησε 4.7 εκατομμύρια συσκευές καταγραφής άσκησης και υγείας, ενώ τρίτη έρχεται η Xiaomi με 3.7 εκατομμύρια πωλήσεις, με την Garmin και την XTC να ακολουθούν με 900.000 και 700.000 πωλήσεις αντίστοιχα. Σε αυτό το σημείο πρέπει να αναφέρουμε ότι η XTC διαθέτει τα προϊόντα της μόνο στην Κίνα, οπότε τα νούμερα θα μπορούσαν σε άλλη περίπτωση να ήταν διαφορετικά.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]