Εκτεταμένο πρόβλημα σύνδεσης στο Office 365, τις συνδρομητικές υπηρεσίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και γραφείου της Microsoft καταγράφεται τις τελευταίες ώρες σε διάφορες περιοχές της Ευρώπης.
Οι περισσότερες αναφορές (με την ετικέτα/hashtag [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] στο Twitter) γίνονται για την χρήση του Office 365 από επαγγελματικά περιβάλλοντα (Microsoft Exchange) και αφορούν κυρίως στην πρόσβαση σε εταιρικούς λογαριασμούς υπαλλήλων, οι οποίοι μάταια προσπαθούν κατ'εξακολούθηση να συνδεθούν στην υπηρεσία για να δουν τα e-mail τους.
Πάντως, η υπηρεσία "Office 365 health status" στην διεύθυνση
- Κώδικας:
http://status.office365.com/
δεν καταγράφει το πρόβλημα. Επίσης, το πρόβλημα αδυναμίας σύνδεσης δεν φαίνεται να αφορά όλους τους χρήστες ή χρήστες που επιχειρούν πρόσβαση από Windows Phone.
H Microsoft δεν έχει προβεί σε σχετική ανακοίνωση, τη στιγμή που το πρόβλημα επιμένει τουλάχιστον στην Ευρώπη επί δύο και πλέον ώρες -η αδυναμία σύνδεσης αφορά και στην Ελλάδα. Εντούτοις, εκπρόσωπος της Microsoft έχει επιβεβαιώσει την ύπαρξη του προβλήματος στο Ηνωμένο Βασίλειο, αναφέρει το computing.co.uk.
Το πρόβλημα εικάζεται ότι οφείλεται σε υπαρκτό πρόβλημα στην πλατφόρμα Azure της Microsoft για την διαχείριση υπηρεσιών από το cloud και αυτό καθώς το Azure αναλαμβάνει τη διαχείριση του συστήματος εισόδου στο Office 365 (login). Στο Azure καταγράφονται προβλήματα σε υπηρεσίες που φιλοξενούνται ή χρησιμοποιούν το λεγόμενο Azure Active Directory στην Δυτική και Βόρεια Ευρώπη από το πρωί της 3ης Δεκεμβρίου.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]