Battle system, storyline, γραφικά, και ό,τι νέο μάθαμε για το Final Fantasy VII Remake.
Σε συνεντεύξεις του παραγωγού Yoshinori Kitase και του σκηνοθέτη Tetsuya Nomura που δημοσιεύτηκαν στα Famitsu και Dengeki Online μαθαίνουμε ολοκαίνουριες πληροφορίες για το πολυαναμενόμενο remake του πλέον κλασικού παιχνιδιού Final Fantasy VII.
Πριν όμως σας δείξουμε τις φρέσκιες αποκαλύψεις, μην ξεχάσετε να δείτε το πρώτο gameplay trailer εδώ, καθώς και να διαβάσετε την ανακοίνωση της Square Enix ότι το παιχνίδι ια κυκλοφορήσει σε πολλαπλά κομμάτια.
Συνοπτικά, οι νέες πληροφορίες που μαθαίνουμε για το παιχνίδι είναι οι εξής:
Ο επίσημος τίτλος του παιχνιδιού θα είναι Final Fantasy VII Remake, έτσι ώστε να καταστεί σαφές ότι πρόκειται για remake και όχι για spin-off ή sequel.
Διάφορες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της CyberConnect2, συμβάλλουν στο development. Ωστόσο, το στυλ παραγωγής της CyberConnect2 διαφέρει από αυτό της Square Enix, επομένως οι δύο εταιρείες εργάζονται στενά. Ο σκηνοθέτης Tetsuya Nomura ενοχλήθηκε από τη σκηνοθεσία του πρόσφατου trailer και γι” αυτό η Square Enix το άλλαξε έτσι ώστε να προσεγγίσει το δικό του προσωπικό στυλ.
Δε θα χρησιμοποιηθούν τα μοντέλα του Final Fantasy VII: Advent Children, γιατί είναι πάνω από δέκα ετών, παραμορφωμένα, και μη-ρεαλιστικά.
Ολόκληρο το τελευταίο trailer αποτελείται από in-game σκηνές, πλην των αποσπασμάτων που προέρχονται από το E3 2015 teaser trailer. Μπορείτε να αλλάξετε τη γωνία της κάμερας κατα τη διάρκεια της σκηνής με το τραίνο.
Ο Cloud φαίνεται αδύνατος εξαιτίας του λευκού του δέρματος και του φωτισμού.
Το σενάριο όπου ο Cloud ντύνεται Don Corneo θα υπάρχει στο παιχνίδι, αλλά δεν έχει σχεδιαστεί ακόμα.
Υπάρχει το ATB gauge, αλλά δεν περιμένετε να γεμίσει για να επιτεθείτε. Αντ” αυτού, έχει πλέον ένα δικό του σύστημα που συμβάλλει στη δράση του παιχνιδιού. Ίσως αλλάξει και το όνομά του. Ο Nomura λέει ότι πρέπει να δίνετε ιδιαίτερη προσοχή όταν το gauge γίνεται κόκκινο.
Υπάρχουν τριμελείς ομάδες ανάμεσα στις οποίες μπορείτε να εναλλάσσεστε ελεύθερα. Επίσης, μπορείτε να ελέγχετε μόνο έναν χαρακτήρα αν δε θέλετε να αλλάζετε.
Θα μπορείτε να εξερευνήσετε διάφορες περιοχές στην Midgar, στις οποίες δεν είχατε πρόσβαση στο αρχικό παιχνίδι.
Η ποιότητα του τελευταίου trailer είναι απλά η αρχή. Αφού έχουν δείξει την σκηνοθεσία του remake, προχωρούν στη διαδικασία τελειοποίησης.
Ακολουθεί η πλήρης συνέντευξη από το Dengeki Online.
Το Final Fantasy VII Remake είναι μια σειρά που αποτελείται από πολλά μέρη. Πείτε μας περισσότερα για αυτή σας την απόφαση.
Kitase: Η ιδέα ότι ένα remake του Final Fantasy VII δε θα μπορούσε να κυκλοφορήσει σε ένα ενιαίο κομμάτι υπήρχε από την αρχή. Δεν μπορούμε ακόμα να μοιραστούμε περισσότερες πληροφορίες για τα πολλαπλά του κομμάτια, οπότε αναμένετε μελλοντικές μας ανακοινώεις.
Nomura: Αν αφιερώναμε το χρόνο μας σε μια ενιαία κυκλφορία, κάποια κομμάτια του παιχιδιού θα ήταν συμπτυγμένα σε περίληψη και κάποια θα κόβονταν εντελώς. Έτσι, αποφασίσαμε να χωρίσουμε το παιχνίδι.
Kitase: Όπως είδατε στο trailer, δείξαμε τον Sector 1 και Sector 8, αλλά σε αυτές τις περιοχές υπάρχει, όπως νομίζω μπορείτε να διακρίνετε, πολύ πυκνότητα. Όταν ξαναφτιάχνεις ολόκληρη την αρχική έκδοση σε αυτή την ποιότητα, δεν είναι δυνατό να τα χωρέσεις όλα σε μια κυκλοφορία.
Πώς θα λειτουργεί το battle system?
Kitase: Αντί για command-based battle, στοχεύουμε σε μάχη χωρίς όρια, όπως μπορείτε να δείτε και στο trailer.
Nomura: Όσον αφορά στο σύστημα μάχης και στο ρυθμό αυτής, θέλουμε κάτι σε στυλ Dissidia Final Fantasy. Όσον αφορά στο βαθμό δράσης, η σειρά έχει ως εξής: Dissidia Final Fantasy, μετά Kingdom Hearts, μετά Final Fantasy VII Remake. Δε θα υπάρχουν κινήσεις που να απαιτούν τεχνική, Με το νέο σύστημα θέλουμε να κάνουμε μάχες δράσης και να συνδυάσουμε τη μάχη με τη στρατηγική σκέψη. Όσον αφορά σε στοιχεία από το αρχικό battle system, σίγουρα θα υπάρχουν κάποια, αφού το παιχνίδι βασίζεται στο Final Fantasy VII. Στοιχεία όπως το ATB gauge και τα Limit Breaks θα υφίστανται, απλά θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν με νέους τρόπους.
Θα υπάρξουν αλλαγές στην ιστορία;
Nomura: Θα δούμε τα επεισόδια εις βάθος και ετοιμάζουμε κάποιους νέους μηχανισμούς. Όσοι έπαιξαν την αρχική έκδοση, θα καταλάβουν τα σημαντικά σημεία και ολόκληρη την ιστορία από την αρχή ως το τέλος. Εύχομαι όμως ότι θα καταφέρουμε να εκπλήξουμε ακόμα και τους παλιούς παίκτες.
Kitase: Δε θέλω να φτιάξω ένα νοσταλγικό remake. Θέλω οι fans του αρχικού παιχνιδιού να ενθουσιαστούν. Θα κάνουμε αλλαγές βάσει αυτής της λογικής.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]