Σύμφωνα με μια έρευνα αγοράς της Ecom Insights, τα προϊόντα Surface της Microsoft κατάφεραν να πουλήσουν περισσότερο έναντι των iPad της Apple τον Οκτώβρη στην Αμερικάνικη αγορά.
Η έρευνα της Ecom Insights, δεν έχει δημοσιευτεί ακόμα, αλλά το site WinBeta το οποίο επικεντρώνει στα προϊόντα της Microsoft, είχε την δυνατότητα να αποκτήσει πρόσβαση στην έρευνα αυτή, η οποία δείχνει την Microsoft να κερδίζει την πρώτη θέση στην Αμερικάνικη αγορά τον Οκτώβρη. Η Ecom Insights, όπως αναφέρει η ίδια, χρησιμοποιεί διάφορες τεχνικές, συμπεριλαμβανομένων τεχνικής νοημοσύνης και στατιστικών μοντέλων, ώστε να αναλύσει τα στοιχεία από τις online πωλήσεις του 95% των online καταστημάτων και να προχωρήσει σε πιο γενικευμένες παρατηρήσεις.
Τα στοιχεία δείχνουν το ποσοστό της Microsoft να ακολουθάει σταθερά ανοδική πορεία μέσα στο 2015 και να εκτινάζεται στο 45% και την πρώτη θέση τον Οκτώβρη, ωθούμενο και από τις ανακοινώσεις και διαθεσιμότητα των νέων Surface Pro και Surface Book. Αντίθετα το ποσοστό της Apple με τα προϊόντα iPad πέφτει τον Οκτώβρη στο 17%. Τρίτη ακολουθεί η Amazon με 10%. Η έρευνα πάντως ίσως να δείξει διαφορετικά στοιχεία για τον Νοέμβριο, οπότε και ξεκίνησε η διαθεσιμότητα του iPad Pro από την Apple.
Η Microsoft κατέχει επίσης και την πρώτη θέση, όσον αφορά το κόστος των προϊόντων που πουλάει, δείχνοντας ότι οι υψηλές τιμές της, δεν αποτέλεσαν εμπόδιο στο να κατακτήσει την πρώτη θέση τον Οκτώβρη.
Πάντως αν δούμε τα στοιχεία για όλο το 2015, η Apple κατέχει ξεκάθαρα την πρώτη θέση με 34% έναντι 19% για την Microsoft.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]