Ο George Hotz, γνωστός παλαιότερα για τα κατορθώματα του με το iOS και το PlayStation 3 βρέθηκε για ακόμη μία φορά στην επικαιρότητα, όταν παρουσίασε το δικό του σύστημα αυτο-οδήγησης, το οποίο μπορεί να προσαρμοστεί σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο με απλή μετατροπή.
Ο Hotz, μίλησε στο Bloomberg και πραγματοποίησε επίδειξη του συστήματος αυτο-οδήγησης σε ένα Acura ILX (2016),το οποίο μεταξύ άλλων αποτελείται από μία οθόνη 21,5 ιντσών, ένα joystick, έξι κάμερες (δύο κοντά στον καθρέφτη στο παμπρίζ, δύο στα πλαϊνα του αυτοκινήτου, μία στο πίσω μέρος και μία, τύπου fisheye στην οροφή) και φυσικά το ειδικό λογισμικό που τρέχει σε υπολογιστή με Ubuntu Linux. Ο George Hotz έχει στόχο να προσφέρει το σύστημα αυτο-οδήγησης με κόστος περίπου $1000.
Ο γνωστός hacker (geohot) στην συνέντευξη που παραχώρησε στο Bloomberg είπε ότι συναντήθηκε με τον Elon Musk, και μίλησαν για τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης καθώς και για την τεχνολογία αυτο-οδήγησης της Tesla.
Μάλιστα, όπως αναφέρει το Bloomberg, ο Elon Musk υποσχέθηκε στον George Hotz ένα αρκετά πλούσιο συμβόλαιο αν κατάφερνε να αποδείξει ότι η τεχνολογία του ήταν ανώτερη της MobilEye. Παρόλα αυτά, ο Hotz σταμάτησε τις συνομιλίες όταν ένιωσε ότι ο Musk άλλαζε συνέχεια τους όρους της “αναμέτρησης”.
Ειλικρινά πιστεύω ότι θα έπρεπε να εργαστείς για την Tesla” είπε ο Hotz ότι του έγραψε σε ένα email ο Musk. “Θα μπορούσα να καταφέρω να σου προσφέρω ένα μπόνους πολλών εκατομμυρίων στον ορίζοντα που θα λάβεις μόλις τερματιστεί η συνεργασία με την Mobileye”. Ο Hotz απάντησε “Εκτιμώ για την προσφορά, αλλά όπως είπα δεν ψάχνω δουλειά. Θα σε ειδοποιήσω μόλις διαλύσω την MobilEye”.
Μετά το σχετικό άρθρο στο Bloomberg, η Tesla έβαλε κατά κάποιο τρόπο τα πράγματα στην θέση τους, με την έννοια ότι απάντησε στους ισχυρισμούς του Hotz, ότι το σύστημα του μπορεί να τα καταφέρει το ίδιο καλά ή καλύτερα από το αυτόνομο σύστημα της MobilEye.
“Θεωρούμε εξαιρετικά απίθανο ένα μόνο άτομο ή ακόμα και μία μικρή εταιρεία που στερείται δυνατοτήτων εκτεταμένης τεχνολογικής επικύρωσης να καταφέρει να παράγει ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης που μπορεί να εγκατασταθεί σε οχήματα παραγωγής” έγραψε εκπρόσωπος της εταιρείας στο επίσημο blog. Η Tesla λέει πως επειδή το σύστημα του Hotz βασίζεται μόνο σε απλές κάμερες, θα μπορούσαν να γίνονται λάθη στην αναγνώριση αντικειμένων.
“Το να κάνεις τέτοια λάθη στα 110χλμ/ω είναι ιδιαίτερα προβληματικό” συμπληρώνει η Tesla. Αντίθετα, το σύστημα της Tesla βασίζεται στην επεξεργασία δεδομένων από κάμερες, ραντάρ, GPS και συστήματα ultrasonic κ.ά.
Αξίζει πάντως να αναφέρουμε, ότι η προσέγγιση του Hotz στην τεχνολογία αυτοοδήγησης διαφέρει από άλλα εγχειρήματα, κυρίως επειδή επιχειρεί να δημιουργήσει τεχνητή νοημοσύνη, και όχι απλώς μία τεχνολογία αναγνώρισης αντικειμένων.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]