Το όλο σύστημα φαντάζει ιδιαίτερα ελπιδοφόρο, εφόσον θα λαμβάνεται υπόψη το browsing ιστορικό του πελάτη, ώστε να του εμφανίζονται ανάλογες προσφορές, καθώς και το ποσοστό αποδοχής των προσφορών αυτών, ελέγχοντας ανάλογα τη συχνότητα εμφάνισής τους. Εκεί που δυσκολεύει το όλο εγχείρημα είναι στη… «δωρεάν μεταφορά», μοιάζοντας δύσκολο ο εκάστοτε διαφημιζόμενος να αναλάβει το επιπλέον κόστος.
Μένει να δούμε σε πόσο καιρό θα μπορούμε να μεταφερόμαστε με το αμάξι μας… χωρίς οδηγό, ενώ, παράλληλα, θα μπορούμε άφοβα από τροχαία και αλκοτέστ να εργαζόμαστε στο laptop μας, να μιλάμε στο τηλέφωνο ή σε κάποια τηλεδιάσκεψη, να παίζουμε games ή να διαβάζουμε άρθρα στο digitallife.gr. Ή ακόμη και να μεταφερόμαστε δωρεάν σε καταστήματα για τις αγορές μας, όπως αναφέρει η πατέντα στο εν λόγω θέμα, γιατί όχι μέσω ενός driveless car. Το μέλλον είναι άκρως υποσχόμενο, όσον αφορά τη σχέση της Google με την αυτοκίνηση και τις μεταφορές, και το περιμένουμε…
Source: