Είναι γνωστό ότι τα μεγάλα blockbuster games απαιτούν ιδιαίτερη προσπάθεια για να ολοκληρωθούν, καθώς οι εταιρείες συνήθως στις ΑΑΑ παραγωγές βάζουν πολύ ψηλά τον πήχη. Όσο αυξάνονται οι απαιτήσεις και όσο μεγαλώνει το δημιουργικό όραμα των developers, τόσο αυξάνεται και ο βαθμός δυσκολίας, για αυτό και στις περισσότερες περιπτώσεις ο χρόνος δεν είναι αρκετός για τους δημιουργούς ώστε να ολοκληρώσουν το Project τους. Σε αυτές τις περιπτώσεις η μόνη λύση είναι να μεταβληθεί η ημερομηνία κυκλοφορίας του υπό ανάπτυξη τίτλου.
Ένα από τα πιο πρόσφατα «θύματα» του συχνού φαινομένου της μεταβολής του προκαθορισμένου release είναι και το Uncharted 4: A Thief’s End. Όπως έγινε γνωστό, το πολυαναμενόμενο Uncharted (που αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά PS4 exclusives) δεν θα κυκλοφορήσει στις 18 Μαρτίου του 2016 αλλά πέντε εβδομάδες αργότερα (στις 27 Απριλίου). Σύμφωνα με τους director’s της Naughty Dog, Neil Druckmann και Bruce Straley, οι developers θα εκμεταλλευθούν τον επιπλέον χρόνοι για να μπορέσουν να φτάσουν τους στόχους που έχουν θέσει. Όπως χαρακτηριστικά τόνισαν το A Thief’s End είναι το μεγαλύτερο Uncharted και το team της Naughty Dog δουλεύει άπειρες ώρες για να μπορέσει να πιάσει τα (πάντοτε) ασφυκτικά deadlines, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι η απόφαση για την αλλαγή της ημερομηνία του release ενός τίτλου δεν είναι πάντοτε μία εύκολη υπόθεση. Αν και πάντοτε οποιαδήποτε καθυστέρηση στενοχωρεί την gaming community, ωστόσο από το να παραδοθεί ένα broken και ημιτελές game καλύτερα να αργήσει λιγάκι παραπάνω.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]