Ας κάνουμε ένα πείραμα. Μπείτε στις συνομιλίες σας και σταματήστε στο τελευταίο μήνυμα σας που είχε emoji. Σίγουρα δεν ψάξατε και πολύ!
Τα τελευταία χρόνια τα emoji πρωταγωνιστούν στις ψηφιακές μας συζητήσεις. Αλλά η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν από το 1990 όταν έναν άντρας με το όνομα Shigetaka Kurita που εργαζόταν στην ιαπωνική εταιρία τηλεπικοινωνιών NTT Docomo τα ανακάλυψε για να προσελκύσει τους εφήβους και να κάνει την εταιρία τους να ξεχωρίσει από τις υπόλοιπες εταιρίες τηλεπικοινωνιών.
Αλλά η αληθινή μόδα και η κουλτούρα των κειμένων με emoji άρχισε διεθνώς όταν η Apple ένα εύκολα προσβάσιμο πληκτρολόγιο στο iOS 5 που τα περιείχε. Αυτό ήταν το 2011.
Πλέον αυτές οι φατσούλες που όλοι αγαπάμε υπάρχουν παντού κι έχουν μεγαλύτερη σημασία από ποτέ. Ενώ κάποτε πήγαιναν πάντα μαζί με το κείμενο και το συμπλήρωναν, πλέον έχουν αρχίσει να στέκονται μόνα τους έχοντας τη δική τους σημασία και ρόλο.
Το πιο ακραίο παράδειγμα για το πόσο μακριά έχουν φτάσει είναι ότι η Sony Pictures Animation κέρδισε έναν πόλεμο προσφορών τον Ιούλιο για μια ταινία με emoji κι έκανε συμφωνία πολλών εκατομμυρίων. Ποιος θα πήγαινε να δει αυτή τη ταινία; Ίσως αυτοί με τους οποίους μιλάει η Carly Rae Jepsen η οποία έκανε ένα choose-your-own-adventure emoji μουσικό βίντεο. Η το μεγάλο κοινό της Tayler Swift η οποία απέκτησε το δικό της emoticon στο Twitter.
Οι εταιρίες μόδας έχουν σχεδιάσει κοσμήματα με αυτά, αξεσουάρ τηλεφώνου κυκλοφορούν με αυτοκόλλητα με τις αγαπημένες μας φάτσες και πρόσφατα κυκλοφόρησε και μια συσκευή η οποία σου κάνει μανικιούρ με τέτοια σχέδια.
Εκτός από το να προσφέρουν διασκέδαση, τα emoji έχουν φανεί και χρήσιμα για κάποιες εταιρίες. Για παράδειγμα, κάποια ξενοδοχεία στο Manhattan δημιούργησαν μια εφαρμογή με την οποία οι πελάτες τους θα μπορούσαν να παραγγέλνουν κάτι στο δωμάτιο τους στέλνοντας απλά κάποιο emoticon. Επίσης η Domino’s Pizza αφήνει ανθρώπους να παραγγείλουν κάνοντας tweet ένα emoticon πίτσας.
Αλλά ίσως η μεγαλύτερη απόδειξη της δύναμης τους ήταν το Facebook το οποίο επέλεξε να δώσει στους χρήστες την επιλογή των emoticons για να εκφράσουν κάποιο διαφορετικό συναίσθημα εκτός από like.
Πολλοί αναρωτιούνται αν αυτή η νέα μόδα καταστρέψει τη γλώσσα μας και άλλοι ισχυρίζονται ότι είναι μια νέα γλώσσα. Είναι συγκλονιστικό πάντως ότι τα Oxford Dictionaries επέλεξαν ένα συγκεκριμένο emoji, αυτό που γελάει με δάκρυα χαράς ως τη λέξη της χρονιάς!
Είναι πιθανόν ότι οι αγαπημένες μας εικόνες θα κυριαρχούν για πολύ ακόμα!
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]