11 χρόνια και 900 εκατομμύρια χρήστες μετά τη διάθεση της διαδικτυακής υπηρεσίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της, η Google προωθεί στους μάλλον διστακτικούς χρήστες του Gmail το «έξυπνο» Inbox by Gmail.
Υπό την προϋπόθεση ότι οι χρήστες του Gmail θα κατεβάσουν και θα ενεργοποιήσουν το νέο app στο smartphone τους (Android ή iOS, όχι όμως Windows Phone), το inbox.google.com είναι επίσης διαθέσιμο από τον browser στην θέση του gmail.com.
Τι διαφέρει όμως το Gmail από το Inbox by Gmail και γιατί κανείς να επιλέξει την μετάβαση;
Η εταιρεία αναφέρεται στα «νέα σας εισερχόμενα», τα οποία ομαδοποιεί με έναν αυτοματοποιημένο τρόπο, αξιοποιώντας «όσα μάθαμε από το Gmail».
H πρώτη ορατή διαφορά είναι η ομαδοποίηση, με την Google να αναλαμβάνει να διακρίνει τα μηνύματα που αφορούν προσφορές, αγορές μέσω Διαδικτύου και ταξίδια.
Επίσης, ο χρήστης αποκτά τη δυνατότητα να φτιάξει «πακέτα» μηνυμάτων από πλήθος χρηστών που συνδέονται με κάποιο τρόπο, δημιουργώντας ένα διαφορετικό, κλειστό κοινωνικό δίκτυο. Η Google αναφέρει ως ενδεικτικά παραδείγματα «πακέτων» ονόματα επαφών που σχετίζονται με βάση μια δραστηριότητα, π.χ. ανήκουν στην ίδια λέσχη, βγαίνουν ή κάνουν κάποια δραστηριότητα μαζί.
Ξέρετε ότι... το Inbox by Gmail θα βασιστεί στην τεχνητή νοημοσύνη για να παράγει σύντομες «αυτονόητες» εναλλακτικές απαντήσεις σύμφωνα με το περιεχόμενο κάποιων τουλάχιστον μηνυμάτων;
Επίσης, από «όσα μάθαμε από το Gmail», επιχειρείται η προσωποποιημένη πληροφόρηση για μηνύματα που αφορούν σε διαδικτυακές παραγγελίες ή κρατήσεις προϊόντων και υπηρεσιών καθώς και e-mail με φωτογραφίες (e-mail με συλλογές φωτογραφιών). To Inbox εισάγει ως «Αξιοσημείωτα» τα μηνύματα αυτά και επιτρέπει στον χρήστη να ενημερωθεί χωρίς να χρειαστεί να τα ανοίξει.
Το Inbox by Gmail συνιστά στους χρήστες «να προσθέσουν τις εκκρεμότητές τους στην κορυφή των εισερχόμενων μηνυμάτων τους», τις οποίες θα ολοκληρώσουν με τη βοήθεια της υπηρεσίας -υπό μορφή κατάλληλα προγραμματισμένων ειδοποιήσεων, αλλά και δυνατότητα αναβολής εκτέλεσης ενεργειών έως την προτεινόμενη ώρα, μέχρι συγκεκριμένη ώρα, έως κάποια ημέρα ή έως ότου φτάσει ο χρήστης σε μια τοποθεσία.
To Inbox μπορεί να αξιοποιήσει την πληροφορία για την τοποθεσία του χρήστη. Εάν ο χρήστης επιτρέψει την γνωστοποίηση της θέσης του, τότε θα είναι σε θέση να θέτει τα μηνύματα και τις υπενθυμίσεις του σε αναβολή «έως ότου φτάσει σε κάποιο μέρος», αλλά και να λαμβάνει καλύτερες προτάσεις κατά τη δημιουργία μιας υπενθύμισης.
H ομαδοποίηση e-mail και τα χαρακτηρισμένα ως αξιοσημείωτα μπορεί να διαφέρουν από χρήστη σε χρήστη. Εμείς είδαμε για παράδειγμα, ομαδοποίηση υπό τον τίτλο Οικονομικά που αφορούσε σε πληρωμές μέσω PayPal, όπου η επισήμανση αλλά και η σύντομη και περιεκτική ενημέρωση χωρίς να ανοίξουμε το μήνυμα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμη, δεδομένου του αριθμού e-mail που λαμβάνει κανείς σήμερα.
Το Inbox by Gmail τελεί υπό ανάπτυξη επί μήνες. Χρήστες καλούνταν να το δοκιμάσουν στο smartphone και τώρα ειδοποιούνται ότι το app θα υποκαταστήσει το Gmail, με αυτόματη ανακατεύθυνση από το δεύτερο στο πρώτο. Οι χρήστες πάντως έχουν την δυνατότητα να επιστρέψουν στο Gmail ανά πάσα στιγμή ή, να αγνοήσουν το νέο Inbox στο πρώτο μήνυμα που θα λάβουν σχετικά με την αντικατάσταση.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]