Η Toyota υπόσχεται φθηνότερα αυτο-οδηγούμενα οχήματα, εφόσον αξιοποιήσει ένα νέο σύστημα χαρτογράφησης. Συγκεκριμένα, η Ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε το νέο της σύστημα δημιουργίας χαρτών, που βασίζεται στο cloud.
Πρόκειται για ένα σύστημα που συνδυάζει οικονομικές κάμερες και GPS, μαζί με software που έχει αναπτύξει η ίδια η Toyota, το οποίο θα επεξεργάζεται τα δεδομένα που θα λαμβάνει από χιλιάδες αυτοκίνητα.
Σύμφωνα με την Toyota, τα LIDAR συστήματα χαρτογράφησης που αξιοποιούνται από άλλες εταιρείες διαθέτουν σαρωτές laser και, ενώ είναι ιδιαίτερα ακριβή, είναι πολύ ακριβά. Επίσης, η Toyota προσθέτει ότι οι χάρτες που παράγονται με την εν λόγω μέθοδο δεν είναι ιδιαίτερα χρήσιμοι, διότι αναβαθμίζονται σπάνια, καθώς η συλλογή δεδομένων δεν είναι συχνή.
Ακόμη, το κόστος των LIDAR συστημάτων αυξάνεται επειδή είναι αναγκαία η χειροκίνητη εισαγωγή συγκεκριμένων δεδομένων. Η εναλλακτική μέθοδος που προτιμάει η Toyota θυσιάζει ένα ποσοστό ακρίβειας, δίνοντας προτεραιότητα στην οικονομία και τη μεγαλύτερη κλίμακα.
Η προσέγγιση της Toyota περιλαμβάνει αξιοποίηση του GPS και των καμερών που περιλαμβάνουν ήδη ορισμένα μοντέλα της (παραδείγματος χάρη για λειτουργίες πλοήγησης), προκειμένου να συλλέξει δεδομένα για τους δρόμους.
Τα δεδομένα που συλλέγονται τροφοδοτούνται στην proprietary αυτοματοποιημένη τεχνολογία παραγωγής χωρικών πληροφοριών της Toyota που βασίζεται στο cloud, η οποία τα αξιοποιεί για τη δημιουργία ενός συνολικού χάρτη.
Επιπλέον, η Toyota επισημαίνει ότι τα ποσοστά λάθους του συγκεκριμένου συστήματος μπορούν να μειωθούν σημαντικά με τη χρήση τεχνολογιών αντιστοίχισης εικόνων, οι οποίες ενσωματώνουν και διορθώνουν τα δεδομένα με εικόνες του δρόμου, τα οποία συλλέγονται από πολλά οχήματα. Με τον τρόπο αυτό, το μέγιστο περιθώριο λάθους του συστήματος περιορίζεται στα 5 εκατοστά για ευθείς δρόμους.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η παροχή αξιόπιστων δεδομένων χαρτών σε αυτο-οδηγούμενα οχήματα απασχολεί, εδώ και καιρό, μεγάλο ποσοστό της αυτοκινητοβιομηχανίας. Παραδείγματος χάρη, το 2015 η κοινοπραξία που αποτελείται από την Audi, την BMW και τη Daimler, τη μητρική εταιρεία της Mercedes-Benz, εξαγόρασε τους χάρτες HERE της Nokia.
Όσον αφορά το προαναφερθέν σύστημα χαρτογράφησης, η Toyota επιθυμεί να αποτελεί βασικό στοιχείο των αυτο-οδηγούμενων οχημάτων που θα εισέλθουν σε στάδιο παραγωγής το 2020. Επιπλέον, πιστεύει ότι το συγκεκριμένο σύστημα θα λειτουργεί άψογα σε μεγάλο ποσοστό των δρόμων και επίσης, θα ανταπεξέρχεται ικανοποιητικά όσον αφορά την αποφυγή ατυχημάτων.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]