Στο max των δυνατοτήτων τους θα λειτουργούν οι κονσόλες για να υποστηρίξουν τα γραφικά του νέου Tom Clancy's: The Division.
Μετά τα πρόσφατα γεγονότα και τα leaks του προφανή downgrade που έχει δεχθεί στα γραφικά του ο νέος τίτλος της Ubisoft, Tom Clancy's: The Division, η εταιρία "σπάει" την σιωπή της δίνοντας τις - καθότι άλλο - σχετικές εξηγήσεις. Ωστόσο παρά τα παράπονα οι ρυθμίσεις, τουλάχιστον στην έκδοση του PC, είναι πολλές και ικανοποιητικές πράγμα που μαρτυρά την ίσως υψηλή ποιότητα εικόνας του παιχνιδιού. Η προηγούμενη πρόταση δημιουργεί όμως το ερώτημα με την απόδοση των κονσολών στην παρούσα κατάσταση. Πόσο θα πιέζει το The Division το hardware των τελευταίων;
Ο creative director της Ubisoft Massive, Magnus Jansen, δηλώνει πως με την μηχανή γραφικών SnowDrop Engine, η εταιρία θα είναι σε θέση να πιέσει στα άκρα τις δυνατότητες κάθε κονσόλας και PC. Καθώς η πίεση που μπορεί να ασκηθεί σε ένα σύστημα PC είναι μάλλον σχετική, ο Jensen εξηγεί πως το The Division διαθέτει τα φώτα να ικανοποιήσει, με τις πολλές επιλογές γραφικών και παραμετροποιήσεων, τα θέλω του κάθε enthusiast gamer. Το The Division θα υποστηρίζει μεταξύ άλλων, δύο αλλά και τρεις οθόνες ταυτόχρονα με μεγαλύτερες ρυθμίσεις rendering, ξεκλείδωτο framerate και υποστήριξη πολλαπλών GPUs.
"Είναι ζήτημα τιμής ο χρήστης να μπορεί να αξιοποιήσει στο έπακρο τις δυνατότητες του συστήματος του", ανέφερε χαρακτηριστικά ο Magnus.
Σύντομα θα διαπιστώσουμε αν τα παραπάνω λεγόμενα είναι ακριβή η όχι. Το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει για PC, PlayStation 4 και Xbox One τον Μάρτιο του 2016.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]