Με μια ειδική πατέντα για την οποία κέρδισε βραβείο ευρεσιτεχνίας, εχθές η Google έδειξε έναν τρόπο με τον οποίο μπορεί να καταφέρει να δημιουργήσει ένα post αλλά με επιθυμητό engagement. Πιο αναλυτικά, η εταιρία παρουσίασε ένα σύστημα κοινοποίησης συνδέσμων (links) στα social networks για emails.
Σύμφωνα λοιπόν με το σενάριο, κάποιος λαμβάνει email από κάποιον φίλο του με σύνδεσμο για ένα νέο βιβλίο. Όταν επιλέξει το link, το σύστημα της Google θα αναγνωρίσει την κίνηση αυτή και θα εμφανιστεί ένα pop up παράθυρο όπου θα καθοδηγεί το άτομο στο πως να κάνει κοινοποίηση του συνδέσμου στα social media. Όπως αναφέρει η πατέντα, “Αρκετοί χρήστες μοιράζονται links ή ξεκινούν μια συνομιλία μέσω emails. Παρόλα αυτά, το email δεν αποτελεί τον καλύτερο μηχανισμό για να μοιραζόμαστε links ή για να αποκτήσουμε engagements σε μια συζήτηση.”
Το σύστημα της Google θα αναγνωρίζει το περιεχόμενο του link και θα προτείνει μια σειρά από topics προκειμένου να επιλέξει ο χρήστης για το post του. Για παράδειγμα, στην περίπτωση του βιβλίου, μια πιθανή περιγραφή για το post να ήταν “Ο Χ είναι ο αγαπημένος μου συγγραφέας” ή για πόσο διάστημα αποτελεί fan του συγγραφέα. Το σύστημα θα μπορεί να αναγνωρίζει επιπλέον κατά πόσο trending είναι το topic στα κοινωνικά δίκτυα, προκειμένου ο χρήστης να χρησιμοποιήσει και τα κατάλληλα hashtags.
Η εξειδίκευση όμως δεν σταματά εκεί καθώς η πατέντα της Google θα δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να κάνει ανάρτηση είτε σε όλες τις επαφές του στα κοινωνικά δίκτυα είτε σε έναν συγκεκριμένο αριθμό.
Άραγε θα εφαρμοστεί;
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]