Η έρευνα διεξήχθη από τον Joan Ganz Cooney Center και 1.577 εθελοντές γονείς. Το 62 % των οποίων έχουν δώσει στα παιδιά τους (ηλικίας μεταξύ 2 και 10) πρόσβαση σε έναν υπολογιστή tablet ή eReader (μέσω BusinessInsider) σε καθημερινή βάση.
Παρ’ όλα αυτά, μόνο το 49 % χρησιμοποίησαν τη συσκευή για να διαβάσουν πραγματικά και όταν το έκαναν, είχαν την τάση να δαπανούν κατά μέσο όρο 5 λεπτά την ημέρα. Συγκριτικά με τα 30 λεπτά που περνούν με ένα παραδοσιακό βιβλίο, μπορούμε να συμπεράνουμε ότι αποσπάται την προσοχή των παιδιών από άλλες πιο “ελκυστικές” δυνατότητες που προσφέρουν τα tablets.
Το 44 % των γονέων θεωρούν ότι το περιεχόμενο των tablets των παιδιών τους είναι εκπαιδευτικό και το 57 % εξ αυτών πιστεύουν ότι οι εφαρμογές και τα παιχνίδια βοήθησαν πραγματικά τα παιδιά τους να κατανοήσουν καλύτερα θέματα όπως τα μαθηματικά ή την επιστήμη. Οι γονείς, προφανώς, επιλέγουν να αγνοούν τις προειδοποιήσεις των εμπειρογνωμόνων, οι οποίοι δεν συνιστούν την παρατεταμένη έκθεση των παιδιών σε tablets, ακόμη και για «εκπαιδευτικούς» σκοπούς.
Τα ευρήματα αυτά έρχονται σε μια στιγμή που όλο και περισσότερες εταιρείες κυκλοφορούν κάθε είδους ειδικών εφαρμογών για παιδιά. Για παράδειγμα, η Archos μόλις κυκλοφόρησε το 101 ChildPad που έρχεται με ένα ελκυστικό αφαιρούμενο Audio Player σε σχήμα αρκουδάκι.
Source: