Η γνωστή για τους πολλούς επιτυχημένους τίτλους Epic Games αλλά και για την μηχανή γραφικών της Unreal Engine που εδώ και μία δεκαπενταετία είναι η ραχοκοκαλιά δεκάδων –αν όχι εκατοντάδων- παιχνιδιών, πρόσθεσε ένα νέο χαρακτηριστικό στην τελευταία έκδοση της μηχανής γραφικών της (Unreal Engine 4).
Το νέο αυτό χαρακτηριστικό επιτρέπει σε έναν developer να μετακινείται στα διάφορα levels στο παιχνίδι καθώς τα δημιουργεί αλλά και να αλλάζει πράγματα χρησιμοποιώντας ένα VR headset καθώς και ένα σετ από χειριστήρια.
Με αυτόν τον τρόπο, μπορεί να σηκώνει, να μετακινεί, να τοποθετεί και να διαχειρίζεται διάφορα αντικείμενα μέσα στον εικονικό κόσμο που δημιουργεί, αλλά και να τηλεμεταφέρεται σε διάφορες τοποθεσίες του εικονικού κόσμου του παιχνιδιού του, όποτε πιστεύει ότι χρειάζεται να κάνει αλλαγές. Επίσης, μπορεί να έχει πρόσβαση στα διάφορα μενού και στις βιβλιοθήκες περιεχομένου του περιβάλλοντος χρήσης της Unreal Engine 4, σαν να έκανε τους χειρισμούς από ένα tablet σε VR.
Πρόκειται αναμφισβήτητα για μία ιδιαίτερα εντυπωσιακή δυνατότητα, που δείχνει την δέσμευση της Epic Games στο VR, αφού είναι κάτι στο οποίο έχει δείξει ότι πιστεύει πολύ. Τον προηγούμενο Σεπτέμβριο, η εταιρεία πραγματοποίησε επίδειξη του demo Bullet Train στο Oculus Connect 2, για να δείξει την εμπειρία που θα απολαμβάνει ένας gamer σε ένα παιχνίδι πρώτου προσώπου εικονικής πραγματικότητας χρησιμοποιώντας και τα δύο του χέρια, εφόσον διαθέτει το headset RiFT της Oculus VR και τα δύο χειριστήρια Touch.
Η Epic Games θα ανακοινώσει την διάθεση του χαρακτηριστικού, στο Game Developers Conference στις 16 Μαρτίου. Μόλις είναι έτοιμο το χαρακτηριστικό θα ενσωματωθεί στην Unreal Engine ενώ ο πηγαίος κώδικας θα είναι διαθέσιμος μέσω του GitHub.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]