Μετά από μερικά χρόνια έντονης διαφήμισης και προώθησης ως την πλέον σημαντική τεχνολογική εξέλιξη στον χώρο της τηλεόρασης, οι κατασκευαστές φαίνεται να εγκαταλείπουν το 3D στις τηλεοράσεις, μειώνοντας σημαντικά τα διαθέσιμα μοντέλα στην αγορά με 3D δυνατότητες. Αντίθετα στρέφονται περισσότερο στην προώθηση καμπύλων οθονών ή και οθονών UHD.
Είναι χαρακτηριστικό το ότι στην πρόσφατη CES, ελάχιστες ήταν οι αναφορές στην τεχνολογία 3D για τηλεοράσεις και οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν τις Samsung και LG να εγκαταλείπουν σταδιακά την αγορά τηλεοράσεων με 3D δυνατότητες. Η LG πλέον θα διαθέτει την τεχνολογία 3D μόνο στα ακριβότερα μοντέλα της, περιορίζοντας το ποσοστό των 3D τηλεοράσεων που διαθέτει στο 20%, έναντι 40% που ήταν για το 2015, ενώ η Samsung από την μεριά της, δεν ανακοίνωσε ούτε ένα μοντέλο για το 2016 με δυνατότητες 3D. Όπως αναφέρει το ETNews, σύμφωνα με πληροφορίες του, η Samsung δεν έκανε παραγγελίες 3D γυαλιών από τους προμηθευτές της, γυαλιά τα οποία παρέχει μαζί με τις 3D τηλεοράσεις της, μια ακόμα ένδειξη του ότι εγκαταλείπει την αγορά.
Τα τελευταία αυτά νέα έρχονται λίγο μετά την κατάργηση από το SKY TV του 3D καναλιού του και την διαφαινόμενη στροφή του καταναλωτικού κοινού προς το UHD και την εικονική πραγματικότητα. Αν και πολλές ταινίες διατίθενται τόσο σε 2D όσο και σε 3D, ελάχιστες είναι οι περιπτώσεις που τηλεοπτικά κανάλια μετέδιδαν την 3D έκδοση μιας ταινίας. Έρευνα αγοράς της εταιρίας IHS αναφέρει ότι η απουσία 3D υλικού από τα προγράμματα των καναλιών, το υψηλότερο κόστος των συσκευών, αλλά και η ανάγκη χρήσης ειδικών γυαλιών, δεν επέτρεψε στην τεχνολογία να έχει την επιθυμητή απήχηση στο καταναλωτικό κοινό.
Μένει να δούμε αν στο μέλλον η τεχνολογία 3D θα επιστρέψει, ίσως αυτή τη φορά χωρίς την ανάγκη χρήσης ειδικών γυαλιών.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]