Οι περιορισμοί πολλών τίτλων του Windows Store θα βελτιωθούν από τη Microsoft η οποία αρνείται πως υπάρχουν προβλήματα με πολλαπλές κάρτες γραφικών.
Πρόσφατα, είχαμε αναφερθεί στους περιορισμούς που υφίστανται πολλά παιχνίδια του Windows Store, όπως την έλλειψη εκτελέσιμου αρχείου, το συνεχώς ενεργοποιημένο Vsync και τη έλλειψη πολλών ακόμη χαρακτηριστικών όπως εξωτερικού χειριστηρίου μιας και υπάγονται σε αυτό που η Microsoft αναφέρεται ως Universal Windows Platform για τη διάθεση των εν λόγω παιχνιδιών σε διαφορετικές πλατφόρμες.
Ο εκπρόσωπος της Microsoft, Phil Spencer απάντησε σε ερωτήσεις ανθρώπων στο Twitter σχετικά με το θέμα επιβεβαιώνοντας πολλά από αυτά, όμως αρνείται την έλλειψη SLI και Crossfire. Ένα από τα ζητήματα που φαίνεται να επεξεργάζεται, είναι το Vsync που περιορίζει gamers με high end οθόνες, κάτι που όπως έχει ειπωθεί, είναι περιορισμός του UWP framework. Τέλος, ο Spencer σε ένα από τα comments του, δήλωσε πως η Microsoft λαμβάνουν το feedback και βάζουν στα άμεσα σχέδιά τους την βελτίωση του Windows Store.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]