Την προηγούμενη εβδομάδα, η Microsoft πραγματοποίησε τo ετήσιο “spring showcase” στο Σαν Φρανσίσκο, μία εκδήλωση για να δείξει στους δημοσιογράφους όλα όσα έρχονται μέχρι την έκθεση E3, που θα πραγματοποιηθεί το καλοκαίρι.
Η εταιρεία, κατά την διάρκεια του περασμένου έτους ήταν απασχολημένη στο να βάλει το Xbox One στον σωστό δρόμο, μετά την επεισοδιακή εκκίνηση του, και στο keynote του, ο Phil Spencer, επικεφαλής του τμήματος Xbox της Microsoft, επισήμανε τις αλλαγές που έκανε η Microsoft για να “βάλει τον gamer στο κέντρο κάθε απόφασης της”.
Για παράδειγμα, ο Phil Spencer έκανε λόγο για την προσπάθεια της Microsoft να φέρει τα Xbox One και Windows 10 πιο κοντά από ποτέ άλλοτε, ως μέρος μίας στρατηγικής για να αποτελέσει το Xbox την πλέον συναρπαστική πλατφόρμα, τόσο για τους developers όσο και για τους ίδιους τους gamers. Ο στόχος της εταιρείας είναι να αφήσει τους gamers να επιλέξουν εκείνοι που θα παίξουν τα παιχνίδια τους, στην κονσόλα ή στο PC. Επίσης, η Microsoft θέλει να οικοδομήσει ένα μέλλον, που οι gamers δεν θα αφήνουν την συλλογή παιχνιδιών τους πίσω τους, κάθε φορά που μία νέα έκδοση του Xbox κυκλοφορεί στην αγορά.
Το πρώτο βήμα για το όραμα της Microsoft έγινε στην περσινή έκθεση E3, όταν και ανακοίνωσε ότι εργάζεται πάνω σε ένα πρόγραμμα προς τα πίσω συμβατότητας, που θα καθιστούσε τους τίτλους του Xbox 360 συμβατούς με το Xbox One. Ωστόσο ο Phil Spencer οραματίζεται μία ακόμα καλύτερη λύση για το μέλλον. Τώρα που το Xbox One τρέχει Windows 10, η Microsoft θέλει να οδηγήσει τους developers να αναπτύξουν Universal Windows Applications, και αυτό σημαίνει ότι θα είναι απλούστερο μελλοντικά για τους gamers να φέρουν την συλλογή με τα παιχνίδια τους στις νέες κονσόλες. “Θέλουμε να αποσυνδέσουμε την πλατφόρμα λογισμικού μας από την πλατφόρμα hardware στην οποία θα τρέχει” δήλωσε ο Phil Spencer.
Κάτι τέτοιο, είναι μία PC-style προσέγγιση στο gaming, κάτι που δεν αποτελεί μάλιστα σύμπτωση. “Μπορούμε να πούμε ότι (στοχεύουμε) λίγο περισσότερο σαν αυτό που βλέπουμε στο PC, όπου μπορώ να πάω προς τα πίσω και να τρέξω τα παλιά παιχνίδια Quake και Doom που έτρεξα πριν από πολλά χρόνια, και παράλληλα να μπορώ να δω τα τελευταία παιχνίδια 4Κ που βγαίνουν, ενώ παράλληλα έχω όλη την συλλογή μαζί μου πάντα” είπε ο Phil Spencer.
Αυτή η στρατηγική ενδεχομένως να σημαίνει ότι η Microsoft μπορεί να βελτιώνει το hardware της κονσόλας της πιο γρήγορα, χωρίς οι gamers να είναι αναγκασμένοι να αφήνουν τις συλλογές με τα παλαιότερα παιχνίδια τους κάθε φορά που παρουσιάζεται νέα κονσόλα.
Πιο συγκεκριμένα, ο Phil Spencer είπε ότι ενδεχομένως θα δούμε την Microsoft να “βγαίνει με νέες δυνατότητες hardware κατά την διάρκεια μίας γενιάς” (κονσόλας) αν και δεν διευκρίνισε τι είδους δυνατότητες θα ήταν αυτές. Ενδέχεται πάντως η Microsoft να ετοιμάζει μία ισχυρότερη έκδοση του Xbox One.
“Βλέπεις βελτιώσεις στις δυνατότητες των γραφικών, βλέπεις βελτιώσεις στις οθόνες, βλέπεις πράγματα σαν τα 4K και HDR, και όλες αυτές οι τεχνολογίες που έχουν έρθει, και οι κονσόλες κάθονται στην άκρη, εκτός του κύκλου αναβάθμισης” είπε ο Phil Spencer στο Engadget ενώ αναφέρθηκε και τον διετή κύκλο αναβάθμισης στα smartphones ως έμπνευση. Μάλιστα, είπε ότι θέλει να δει μία σταθερή ροή καινοτομιών στο hardware της κονσόλας, και όχι την τυπική επταετία που μεσολαβεί μεταξύ δύο γενεών. Βεβαίως, κάτι τέτοιο ενδεχομένως θα σημαίνει ότι κάποιοι gamers που θέλουν να απολαμβάνουν τα παιχνίδια με την υψηλότερη δυνατή ποιότητα απεικόνισης, θα χρειαστεί να επενδύουν αρκετά χρήματα κάθε δύο ή τρία χρόνια, ωστόσο η παλιά συλλογή με τα παιχνίδια όλων των gamers δεν θα επηρεάζεται από την αλλαγή. Βεβαίως, o Phil Spencer δεν έκανε πιο συγκεκριμένες τις σκέψεις του, ούτε μπήκε σε λεπτομέρειες για το πώς θα μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο.
Για την ώρα επίσης, τα παιχνίδια που είναι διαθέσιμα για το Xbox One και τα Windows 10 πωλούνται ξεχωριστά, αλλά ιδανικά, η αγορά μίας μόνο έκδοσης –με το μοντέλο UWA- θα μπορούσε να ξεκλειδώσει το παιχνίδι στην άλλη πλατφόρμα. Η Microsoft πειραματίζεται με κάτι τέτοιο πάντως. Για παράδειγμα, όσοι προ-παραγγείλουν το Quantum Break για το Xbox One στο Xbox store θα λάβουν δωρεάν και την έκδοση του παιχνιδιού για PC.
Στην εκδήλωση, η Microsoft επίσης έδειξε στους δημοσιογράφους το Gears of War: Ultimate Edition να τρέχει στα Windows 10 σε ανάλυση 4K, το Quantum Break και στις δύο πλατφόρμες (Xbox One, Windows 10), το Killer Instinct: Season 3 και την definitive edition του Ori and Blind Forest επίσης και στις δύο πλατφόρμες κ.ά.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]