Linux-Team - Information Technology Forum - Ελληνικό Τεχνολογικό Φόρουμ


Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

 Μήπως είναι αυτός ο λόγος που το Facebook έβαλε τα νέα emoticons;

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δημοσίευση #1
 Christiana

Christiana
Forum Moderator
Forum Moderator
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Μπορεί να νομίζετε πως το Facebook έβαλε τα νέα κουμπιά με αντιδράσεις για να σας βοηθήσει να εκφράσετε καλύτερα τα συναισθήματα σας και να πείτε στους διαδικτυακούς σας φίλους πως νιώθετε, αλλά αυτή δεν είναι εντελώς η αλήθεια.

Φυσικά, το νέο χαρακτηριστικό του Facebook είναι χαριτωμένο και διασκεδαστικό, αλλά τίποτα δεν συμβαίνει χωρίς να έχει κάποιον απώτερο σκοπό.

Δεν είναι η πρώτη φορά που αναφέρουμε ότι όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προσπαθούν να συλλέξουν δεδομένα σχετικά με τον κάθε χρήστη, ώστε οποιαδήποτε ενέργεια προώθησης να γίνεται πιο στοχευμένα. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση των νέων αντιδράσεων.

Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα Slate, εξαρχής το «like» ήταν ένας τρόπος συλλογής δεδομένων για τους χρήστες, αφού έδινε απευθείας το μήνυμα στο Facebook του τι αρέσει σε κάθε χρήστη. Πλέον, με τις 6 αντιδράσεις που προσφέρει το Facebook θα είναι σε θέση να προσδιορίσει τι είναι αυτό που μας αρέσει, τι μας κάνει να γελάμε, τι μας εκνευρίζει και τι μας εντυπωσιάζει. Με αυτόν τον τρόπο οτιδήποτε εμφανίζεται στο newsfeed μας, τόσο από άποψη διαφημίσεων, όσο και από άλλες αναρτήσεις θα είναι «κομμένο και ραμμένο» στα προσωπικά μας γούστα.

Σε πρώτη φάση, το Facebook λέει ότι δεν θα χρησιμοποιήσει τα δεδομένα με αυτόν τον τρόπο, αλλά σύμφωνα με ανάρτηση που έκανε η ίδια η εταιρεία στο blog της, αυτό θα αλλάξει σύντομα:

«Αρχικά, όπως κάναμε παλιά με το like, αν κάποιος χρησιμοποιήσει κάποια άλλη αντίδραση, θα υποθέσουμε ότι θέλει να βλέπει περισσότερες αντίστοιχες αναρτήσεις. Στην αρχή δεν θα έχει σημασία αν κάποιος χρησιμοποιήσει το «wow», το «angry», το «sad» ή οποιοδήποτε άλλο κουμπί, αλλά με τον χρόνο ελπίζουμε να μάθουμε πως οι διαφορετικές αντιδράσεις μπορούν να «ζυγιστούν» διαφορετικά από το Newsfeed ώστε να κάνουμε καλύτερη δουλειά δείχνοντας σε όλους τις ιστορίες που θέλουν να δουν.»

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Δημοσίευση #2
 BlackHat

BlackHat
Support Admin
Support Admin
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Ποιος είναι ο απώτερος σκοπός των νέων Facebook Reactions Buttons;

Δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην έχει παρατηρήσει τα νέα Reactions Buttons του Facebook που εισήχθησαν στην δημοφιλή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης πρόσφατα. Τα έξι νέα emojis — ‘love’, ‘haha,’ ‘yay,’ ‘wow,’‘sad,’ και ‘angry’ — εισήχθησαν με σκοπό οι χρήστες να έχουν περισσότερες επιλογές να εκφράσουν τα συναισθήματά τους όταν βλέπουν ή διαβάζουν κάτι…

Είναι όμως μόνο αυτός ο πραγματικός λόγος; Ή κρύβεται κάτι πίσω από αυτό;

Σε επίσημο post του το Fαcebοοk, εξηγεί πως άκουσε τα αιτήματα των χρηστών του και αποφάσισε να εισάγει τα κουμπιά των αντιδράσεων. Για να δείτε τα νέα αυτά κουμπιά το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ακουμπήσετε το δείκτη του ποντικιού σας πάνω από το like button ή να το κρατήσετε πατημένο. Ωστόσο, για το ίδιο το Fαcebοοk, εκτός από την ικανοποίηση των χρηστών προσφέρει και άλλα πράγματα. Η εταιρεία έχει σκοπό να συγκεντρώσει όσα περισσότερα δεδομένα μπορεί σχετικά με τις αντιδράσεις και τις προτιμήσεις των χρηστών του για να βελτιώσει το News Feed.

Κάθε φορά που μπαίνετε στο Fαcebοοk account σας , παρατηρείτε μια σειρά από posts και εικόνες τα οποία εμφανίζονται στην αρχική σας σελίδα. Ότι εμφανίζεται εκεί είναι αποτέλεσμα των «ισχυρών» και αμφιλεγόμενων αλγορίθμων του κόσμου. Το Facebook πιστεύει πως όσο περισσότερο «ταΐζει» αυτόν τον αλγόριθμο με δεδομένα τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα αναπαράγει.

Το να παρέχει στους χρήστες λοιπόν την επιλογή να διαλέξουν ανάμεσα σε 6 αντιδράσεις επιτρέπει στην εταιρεία να συγκεντρώσει περισσότερο εστιασμένα δεδομένα. Θα ενημερώνεται αν οι χρήστες απολαμβάνουν κάποιο post, τους κάνει χαρούμενους, τους κάνει να γελούν ή να λυπούνται.

Το Fαcebοοk κυρίως κερδίζει χρήματα από την διαφήμιση και μοιράζεται τα δεδομένα με τους διαφημιστές για να βελτιώσει την στοχοποίησή τους. (targeting). Ωστόσο, σύμφωνα με τα privacy policy states του Fαcebοοk, δεν διαμοιράζεται προσωπικές πληροφορίες του καθενός, απλά πληροφορίες σαν γενικό σύνολο.

Ποια η άποψή σας για τα Fαcebοοk Reactions buttons; Περιμένουμε τα σχόλιά σας παρακάτω!

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]


Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Ωχ! Φαίνεται ότι κάτι πήγε στραβά ...

[#10425]

Ο διαχειριστής έχει μπλοκάρει την προβολή των θεμάτων στους επισκέπτες, μόνο τα μέλη μπορούν να δουν αυτό το πεδίο.


Χρήσιμοι Σύνδεσμοι: