Συγκεκριμένα, όπως καταγγέλλει φοιτητής του εκπαιδευτικού ιδρύματος ο έλεγχος
άρχισε να χάνεται μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου όταν άνοιξε η πόρτα για τις εγγραφές, τριάντα τριάντα άτομα έμπαιναν μέσα σκουντώντας ο ένας τον άλλον και όλοι οι φοιτητές σε ένα χώρο τι πρωτοετής, τι δευτεροετής και τριτοετής.
Η καταγγελία του φοιτητή όπως έχει σταλεί στα FoititikaNea.gr, έχει ως εξής:
''Χρόνια τώρα έχουμε καταλάβει πως ζούμε σε μια χώρα που προφανώς στο ζώδιο είναι Ζυγός! Δεν ξέρω αν γνωρίζετε τα χαρακτηριστικά του ζωδίου αυτού αλλά ένα από τα "καλά" του είναι το ότι είναι μονίμως ανοργάνωτο, ακατάστατο και ποτέ του δεν ξέρει τι θέλει. Εντάξει είναι δύσκολες οι εποχές αλλά δεν γνώριζα ότι όταν λέμε επικρατεί οικονομική κρίση πέραν από τα λίγα λεφτά που κυκλοφορούν στις τσέπες μας, ότι κυκλοφορούν και ιδέες με εκπτώσεις... Αναφέρομαι για το Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα της Αθήνας και συγκεκριμένα του καλλιτεχνικού κλάδου (Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών) που ανακήρυξαν τον χειρότερο τρόπο να επιλέξουν οι φοιτητές τα μαθήματα τους για το εαρινό εξάμηνο. Η επιτροπή καθηγητών που σκέφτηκε την όλη "οργάνωση" όποια και αν ήταν, με τέσσερα πέντε άτομα κάθισαν και βρήκαν τον πιο άθλιο τρόπο εγγραφής των μαθημάτων. Τόλμησαν μάλιστα από τα λίγα που κυκλοφόρησαν στους διαδρόμους να πούνε ότι είναι μια καινούρια πρωτοποριακή ιδέα που δοκιμάζεται τώρα για πρώτη φορά. Ζούμε στο 2014 και ενώ όλα γύρω μας εξελίσσονται και γίνονται πιο εύκολα για όσο το δυνατόν καλύτερη ζωή εμείς ή μάλλον κάποιοι άλλοι επιλέγουν να μας παίρνουν πίσω στα χρόνια, και να μην σκέφτονται έξυπνες και όντως πρωτοποριακές λύσεις. Πως επέλεξαν οι φοιτητές της Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών τα μαθήματα του αερινού εξαμήνου; Με ένα πολύ "απλό" τρόπο...
Ανακοινώθηκε στους φοιτητές τρεις μέρες πριν ότι την Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014, στις 12:00-2:00μμ θα μπορούσαν οι φοιτητές να πάνε να επιλέξουν τα μαθήματα τους.
Μέχρι στιγμής όλοι νόμιζαν ότι όλα θα ήταν εντάξει και πως η όλη διαδικασία θα έπαιρνε τουλάχιστον τριάντα λεπτά, γιατί διανύουν ακόμη εξεταστική περίοδο. Φυσικά και δεν ήταν έτσι τα πράγματα. Το τι ακολούθησε μόνο οι ίδιοι οι φοιτητές το ξέρουν.
Μαζεύτηκαν λοιπόν όλοι οι φοιτητές της Σ.Γ.Τ.Κ.Σ σε ένα στενό διάδρομο και περίμεναν να ανοίξουν οι πόρτες για τις εγγραφές. Οι πόρτες είπα; Συγνώμη λάθος μου, η πόρτα. Σε ένα γραφειάκι οι συντελεστές της όλης οργάνωσης είχαν την φαεινή ιδέα να τοποθετήσουν σε ένα κυκλικό τραπέζι τα χαρτιά με τα μαθήματα που θα δήλωναν τα στοιχεία τους οι φοιτητές. Στο γραφείο αυτό παρευρίσκονταν μόνο δύο καθηγητές που επέβλεπαν την διαδικασία της εγγραφής, ή μάλλον τον εμφύλιο πόλεμο που θα εξελισσόταν λίγο μετά μπροστά στα μάτια τους. Στον διάδρομο να γίνεται ο χαμός. Φωνές σκουντήματα, παράπονα για το αν θα προλάβαιναν όλοι τα εργαστηριακά μαθήματα που ήθελαν και τις ώρες.
Ο έλεγχος άρχισε να χάνεται μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου όταν άνοιξε η πόρτα για τις εγγραφές. Τριάντα τριάντα άτομα έμπαιναν μέσα σκουντώντας ο ένας τον άλλον. Ναι στο γραφειάκι που ανάφερα πριν. Τι πρωτοετής ήσουν, τι δευτεροετής τι τριτοετής κτλ. Όλοι σε ένα χώρο θα εγγράφονταν. Τι Κεφαλλονιά και αηδίες, μέσα σε ένα διάδρομο και σε ένα γραφειάκι γινόταν ασταμάτητος σεισμός 10 ρίχτερ και βάλε. Προσπαθούσαν οι δύο επιτηρητές που ήταν εκεί να καθησυχάσουν την κατάσταση μα έμοιασε πολύ δύσκολο. Και μέσα στον όλο πανικό ξαφνικά τους φώτισε ο Θεός και σκέφτηκαν να ανοίξουν και άλλη αίθουσα για τα μεγαλύτερα εξάμηνα. Φυσικά οι φοιτητές που ήταν στην "γραμμή" δεν ήταν μ@#%κες για να κάνουν τα ρομποτάκια και έτσι νευρίασαν.(Καθόλου λογικό) Ο πανικός όμως συνέχιζε. Έμπαιναν μέσα στο γραφείο δέκα-δέκα άτομα και έκαναν κανένα μισάωρο μιας και τα χαρτιά πήγαιναν δεξιά αριστερά, άλλα έπεφταν κάτω, άλλα τσαλακώνονταν, άλλα τοποθετούνταν σε λάθος χώρο. Οι φοιτητές να μπαίνουν να βγαίνουν να σπρώχνονται, να δηλώνουν αλλού τα στοιχεία τους, να θέλουν να σβήσουν τα ονόματα τους για να πάνε σε άλλο εργαστήριο. Να διορθώσουν από εδώ να διορθώσουν από εκεί και όλα να γίνονται ένα μπάχαλο. (άλλη λέξη θέλω να πω αλλά δεν μπορώ) Η κατάσταση ήταν εκτός ελέγχου, δεν ήθελες και παπά να σου το πει ότι αυτή ιδέα ήταν ότι χειρότερο σκέφτηκε ποτέ κανείς. Δεν σταματάμε φυσικά εκεί, μιας και μέσα στην όλη αναστάτωση υπήρχε και ένα ακόμη θέμα που έκανε τους φοιτητές να πελαγώνουν και να δυσκολεύονταν με τις επιλογές τους μιας και τα μαθήματα των εργαστηρίων συμπίπταν με τα μαθήματα της θεωρίας. Αν είναι δυνατόν, που πάει δηλαδή αυτό το εκπαιδευτικό σύστημα; Συγνώμη δηλαδή αν έχει περάσει και στους καθηγητές το φαινόμενο ότι κάποια μερίδα φοιτητών επιλέγει να μην πηγαίνει στις θεωρίες των μαθημάτων, δεν σημαίνει ότι κάποια άλλη μερίδα φοιτητών κάνει το ίδιο. Τώρα θα μου πείτε το πρόγραμμα θα αναδιοργανωθεί ξανά και ξανά...Μα δεν είναι αυτό το θέμα μας, το θέμα είναι ότι έκαναν τους φοιτητές να μπερδεύονται, να καθυστερούν μέσα στο γραφείο και να μην ξέρουν τι να κάνουν, τι να επιλέξουν έτσι ώστε να μην συμπίπτουν τα μαθήματα του εργαστηρίου με αυτά της θεωρίας. Καμιά βοήθεια και απο κανέναν, ο κάθε φοιτητής στον κόσμο του, να προσπαθεί απεγνωσμένα να οργανώσει τα χαρτιά και να γραφτεί σε μαθήματα με όσο πιο γρήγορο τρόπο γινότανε.
Φυσικά αυτό έκανε την διαδικασία να καθυστερεί όλο και περισσότερο. Επίσης ασχολίαστο το γεγονός ότι τα προγράμματα που αναρτήθηκαν στους διαδρόμους της σχολής είχαν άλλες ώρες σε σχέση με τις δηλώσεις που υπήρχαν μέσα σε εκείνο το γραφείο.
Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες δεν περιγράφω καμιά υπερβολή, Υπερβολή είναι το όλο σκηνικό που στήθηκε την Πέμπτη στην Σχολή Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών στο ΤΕΙ Αθήνας. Το πιο απλό πράγμα, που δεν θέλει ούτε κόπο, ούτε τεράστιες δαπάνες από το Υπουργείο για να οργανωθεί κάτι καλό για να μην ταλαιπωρηθούν καθηγητές και φοιτητές, το ξεφτιλίσανε όσο πήγαινε. Τέτοιος χαμός ούτε στην Λαϊκή δεν γίνεται. Που άντε πες εκει άμα δεν πάρεις την φρέσκα ντομάτα που θέλεις, θα πας να την πάρεις από το σούπερ Μάρκετ. Εδώ όμως μιλάμε για τα μαθήματα ενός φοιτητή, αυτά που θα παρακολουθεί για 4-5 μήνες ρε φίλε. Δείξτε μια σοβαρότητα επιτέλους. Άμα δεν μπορείς κύριε μου να το οργανώσεις άστο...
Άμα δεν σου βγαίνει να είσαι στην επιτροπή που τα οργανώνει αυτά άστο και εσύ και οι συνεργάτες σου. Δεν ξέρω ειλικρινά ποιος ευθύνεται, ούτε πως γίνονται αυτά τα πράγματα, απο που ξεκινάνε, αν έχει σχέση η γραμματεία της σχολής ή όχι αλλά το θέμα προγραμματισμός και συνέπεια είναι το Άλφα και το Ωμέγα για να λειτουργήσει σωστά ένα πράγμα, κυρίως όταν μιλάμε για την εκπαίδευση σε ένα δημόσιο Πανεπιστήμιο. Μα τι λέω...δημόσιο...Τι περιμένω... Είπαμε δεν πληρώνουμε την εκπαίδευση αλλά άμα είναι να το ταλαιπωρούμε τόσο πολύ το θέμα καλύτερα να το κάνουν άλλοι πιο σωστά και πιο οργανωμένα.
Δεν υπάρχουν δικαιολογίες που να μπορούν να εξηγούν τη κατάσταση αυτή. Είναι μια διαδικασία που συμβαίνει δύο φορές τον χρόνο. Ας οριστούν άτομα λοιπόν που είτε μπορούν να το κάνουν καλύτερα, είτε στην τελική ας γίνεται με άλλον τρόπο. Οι φοιτητές να το οργάνωναν θα το έκαναν πιο προσεγμένα. Η λογική υπάρχει για να βασίζεται ο άνθρωπος πάνω της. Όχι για να της πηγαίνουμε κόντρα και να κάνουμε όσο πιο χαώδες την κατάσταση γίνεται. Έλεος ζούμε στο 2014, σε τι έτος πρέπει να πάει αυτή η κοινωνία για να σκέφτεται πιο πρωτοποριακά και συνεπώς πιο ευέλικτα.''
Source: