Η αυξανόμενη on line διαθεσιμότητα 4K περιεχομένου λειτουργεί υποστηρικτικά για την παγκόσμια αγορά των έξυπνων τηλεοράσεων.
Δυναμική, που την καθιστά βασικό άξονα της αγοράς καταναλωτικών ηλεκτρονικών ειδών, αποκτά η προϊοντική κατηγορία των έξυπνων τηλεοράσεων (Smart TVs). Σε μόλις μία τριετία από σήμερα ένα στα δύο νοικοκυριά σε Δυτική Ευρώπη, ΗΠΑ και Ιαπωνία θα έχει μία smart TV.
Όπως δείχνει σχετική έρευνα της εταιρείας IHS, η διείσδυση των έξυπνων τηλεοράσεων στην Ιαπωνία έχει ήδη υπερβεί το 50% και αναμένεται να αυξηθεί στο 63% το 2019. Μετά από την Ιαπωνία, στη δεύτερη θέση της διεθνούς κατάταξης με τις πιο ώριμες αγορές για τις Smart TVs θα βρεθούν οι ΗΠΑ με 57%.
Μεταξύ των δυτικοευρωπαϊκών χωρών, η Γερμανία και η Βρετανία επιδεικνύουν μεγάλη κινητικότητα, με τη διείσδυση να διαμορφώνεται στο 53% το 2019, ενώ η Γαλλία θα ακολουθήσει από κοντά με 50%.
H αύξηση της ζήτησης για υπέρ-υψηλή ανάλυση (4K), η είσοδος του HDR (High Dynamic Range) και η ανάγκη για πρόσβαση σε περιεχόμενο συνεχούς ροής (streaming) είναι οι βασικοί παράγοντες που υποστηρίζουν την επιτάχυνση της διείσδυσης των Smart TVs σε παγκόσμιο επίπεδο. Επιπλέον, η αυξανόμενη διαθεσιμότητα περιεχομένου 4K βίντεο από παρόχους online υπηρεσιών θα λειτουργήσει υποστηρικτικά για την παγκόσμια αγορά των έξυπνων τηλεοράσεων.
Σε αντίθεση με τις προαναφερθείσες αγορές και τη γενικότερη στροφή προς τις Smart TVs, στις λιγότερο αναπτυγμένες περιοχές του πλανήτη η διείσδυση τους αναμένεται πιο υποτονική. Η έλλειψη διαθέσιμου online περιεχόμενου βίντεο, καθώς και οι ανεπαρκείς ευρυζωνικές υποδομές επηρεάζουν αρνητικά τη συνολική εμπειρία χρήσης.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]