Ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια του Direct3D API θα αναβαθμιστεί και μαζί του αναμένουμε βελτιώσεις σε απαιτητικά παιχνίδια με μεγάλες υφές.
Με το Shader Model 5.0 να είναι διαθέσιμο στη φαρέτρα των developers από το 2009 και την εμφάνιση των Windows 7, η Microsoft αναφέρθηκε στην επόμενη εκδοχή του, η οποία είναι βελτιστοποιημένη τόσο για το DirectX 11 όσο και για το νέο DirectX 12. Το νέο πρότυπο υποστηρίζει HLSL code από τη v5.0 και πάνω ενώ διαθέτει έναν Clang HLSL compiler που εξάγει το αποτέλεσμα σε πολλά Low Level Virtual Machine pass. Το Shader Model 6.0 σύμφωνα με την Microsoft θα προσφέρει τις επιθυμητές βελτιώσεις στις επιδόσεις. Τέλος, αναμένουμε περισσότερες πληροφορίες σχετικά σύντομα, μιας και η Microsoft βάζει τις "τελευταίες πινελιές" στο νέο υποσύστημα του DirectX.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]