Το No Time to Explain, το πρώτο παιχνίδι της ανεξάρτητης εταιρείας tinyBuild, που κυκλοφόρησε το 2011 για PC και το 2015 για το Xbox One, δείχνει τις διαθέσεις του από το εισαγωγικό κιόλας cutscene.
Ο χαρακτήρας του videogame δέχεται μία εντελώς απρόσμενη επίσκεψη από τον μελλοντικό εαυτό του, ο οποίος τον καλεί να τον ακολουθήσει. Πριν προλάβει καλά-καλά ο φίλος μας να συνέλθει από το σοκ, μία γιγάντια δαγκάνα αρπάζει τον απρόσκλητο τύπο. Αποστολή σας γίνεται η σωτηρία του από το τεράστιο καβούρι και γι’ αυτό τον σκοπό θα κάνετε αρκετά ταξιδάκια στον χρόνο, θα ξεπαστρέψετε επικίνδυνους εχθρούς και θα επιδοθείτε σε άφθονο platforming με αυξημένο βαθμό δυσκολίας.
Το εύρημα στο 2D Platformer της tinyBuild είναι το όπλο του ήρωα, το οποίο έρχεται και αυτό από το μέλλον και χρησιμεύει τόσο στην εξόντωση των εχθρών, όσο και στο platform κομμάτι. Το θαυματουργό αυτό αντικείμενο δίνει ώθηση, έτσι ώστε να περάσετε πάνω από χάσματα, να προσγειωθείτε σε απομακρυσμένες πλατφόρμες και να υπερπηδήσετε εμπόδια, που φράζουν τον δρόμο. Τα καπέλα, τα οποία θα σας περιμένουν συνήθως σε δυσπρόσιτα σημεία, για να τα συλλέξετε, δεν αλλάζουν μόνο την εμφάνιση του χαρακτήρα σας, αλλά του προσθέτουν ικανότητες, που θα σας φανούν χρήσιμες.
Το No Time to Explain θα διατεθεί σε ψηφιακή μορφή για το PS4 στις 29 Μαρτίου και θα πωλείται στην τιμή των 14,99 ευρώ.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]