Ορισμένοι χρήστες ισχυρίζονται ότι η πλειοψηφία των δημοσιεύσεων που βλέπουν στο Facebook, είναι περιεχόμενο που αναδημοσιεύεται από άλλες σελίδες. Υποστηρίζουν δηλαδή, ότι έχει μειωθεί σημαντικά ο αριθμός των προσωπικών δημοσιεύσεων των χρηστών.
Η άποψη αυτή φαίνεται να υποστηρίζεται από το The Information, σύμφωνα με το οποίο, από τα μέσα του 2014 μέχρι τα μέσα του 2015, ο συνολικός αριθμός των δημοσιεύσεων έχει μειωθεί κατά 5,5%, ενώ το ποσοστό των προσωπικών δημοσιεύσεων έχει μειωθεί κατά 21%. Από τα μέσα του 2015 μέχρι τώρα, το ποσοστό μείωσης των προσωπικών δημοσιεύσεων ανέρχεται στο 15%.
Αρκετοί λοιπόν πιστεύουν ότι το Facebook κάνει προσπάθειες για να ανατρέψει τη συγκεκριμένη κατάσταση, μία εκ των οποίων θεωρούνται τα νέα reactions, που παρουσιάστηκαν πριν από λίγο καιρό. Επιπλέον προσπάθεια, θεωρούνται οι προτάσεις του Facebook προς τον χρήστη να δημοσιεύσει κάποια από τις πρόσφατες φωτογραφίες, που υπάρχουν στη gallery του κινητού του.
Μια άλλη άποψη είναι ότι η συγκεκριμένη τάση παρατηρείται, διότι οι χρήστες επιλέγουν άλλες εφαρμογές για να κοινοποιήσουν πιο προσωπικά δεδομένα, όπως το Snapchat, το Instagram και το Twitter.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]