Τελείως διαφορετικό απ’ότι έχουμε συνηθίσει έως τώρα στο Twitter, δε συμφωνείτε; Από πλευράς Facebook, τα νέα προφίλ φαίνεται πως έχουν υιοθετήσει το συνδυασμό εικόνας προφίλ και εικόνας εξώφυλλο (cover), οι οποίες και οι δύο είναι μεγαλύτερες σε σχέση με το τωρινό design. Τα νούμερα (tweets, followers, following κλπ) τα εντοπίζουμε στο κέντρο, κάτω από τη φωτογραφία εξώφυλλο, μία επίσης σημαντική αλλαγή. Τέλος, τις διάφορες πληροφορίες ενός χρήστη, όπως και λειτουργίες για Trends και προτεινόμενους χρήστες, τις εντοπίζουμε στο αριστερό μέρος της οθόνης, κάτι το οποίο θυμίζει πάλι Facebook.
Και ερχόμαστε στο περιεχόμενο, τα tweets και retweers ενός χρήστη. Ο τρόπος προβολής τους θυμίζει τα Pins του Pinterest, αφού τα συναντούμε το ένα δίπλα από το άλλο και το ένα κάτω από το άλλο. Επίσης, υπάρχουν διαφορές στο μέγεθος γραμματοσειράς των tweets και retweets, όπως φαίνεται στην παραπάνω εικόνα, κάτι το οποίο μπορεί να ευθύνεται και στον αριθμό χαρακτήρων ενός tweet, αν κρίνουμε από την παρακάτω εικόνα.
Source: