»80% των φορών οι διαφημίσεις στο YouTube ήταν πιο αποτελεσματικές από τις διαφημίσεις στην τηλεόραση σύμφωνα με τα όσα είπε ο Matt Brittin το ‘’αφεντικό’’ της Google στην Ευρώπη σε συνέδριο με επίκεντρο τη διαφήμιση.»
Τη δήλωση έφερε στο φως της δημοσιότητας η Guardian ξεσηκώνοντας όπως είναι φυσικό πόλεμο ανάμεσα στα τηλεοπτικά δίκτυα και τη Google.
O Brittin σημείωσε πως οι διαφημιστές θα πρέπει να αρχίσουν να ξοδεύουν έξι φορές περισσότερο μέρος του μπάτζετ τους στο YouTube, αν θέλουν πραγματικά τα λεφτά τους να πιάσουν τόπο, καθώς οι διαφημίσεις που προβάλλονται στο YouTube θεωρείται ότι είναι πιο αποτελεσματικές στο να πείθουν το κοινό να προβεί σε κάποια αγορά.
Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και ο Lucien van der Hoeven, γενικός διευθυντής στη marketshare, μία από τις εταιρείες που διεξάγουν αναλύσεις για τη Google, o οποίος σημείωσε πως ενώ η τηλεόραση διατηρεί ένα ισχυρό αντίκτυπο στην ψηφιακή εποχή, στο online ψηφιακό βίντεο δεν επενδύονται όσα θα έπρεπε σε διάφορες κατηγορίες διαφημιζόμενων που μετρήθηκαν στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία και τη Γερμανία.
Οι άνθρωποι της τηλεόρασης από την άλλη πέρασαν στην αντεπίθεση υποστηρίζοντας πως «η τηλεόραση χτίζει brands καλύτερα από οποιοδήποτε άλλο μέσο και δημιουργεί το μεγαλύτερο κέρδος.’’ με τη Thinkbox της οποίας μέλη είναι τηλεοπτικά δίκτυα όπως το Sky, το ITV και το Channel 4 να επισημάνει ότι οι μεγάλοι διαφημιζόμενοι ενδιαφέρονται περισσότερο για την τοποθέτηση διαφημίσεων και προϊόντων μέσα σε εκπομπές ‘’ναυαρχίδες’’ των τηλεοπτικών δικτύων .
Ωστόσο, μακροχρόνιες μελέτες δείχνουν ότι το κρίσιμο target group ηλικίας 16 έως 24 ετών δεν βλέπει πλέον τηλεόραση και προτιμά να ξοδεύει περισσότερο χρόνο βλέποντας προγράμματα και βίντεο από το διαδίκτυο.
Ίσως γι αυτό και η προσέλκυση διαφημιζόμενων στο Youtube αυξάνεται συνεχώς χρόνο με το χρόνο.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]