Στο spring event του Μαρτίου, η Apple εκτός από το 4ιντσο iPhone SE ανακοίνωσε νέα λουράκια και την έκπτωση 50 δολ. στο Apple Watch Sport. Σύμφωνα με τα δεδομένα της Slice Intelligence αυτό κατάφερε να της δώσει 250% αύξηση πωλήσεων σε σύγκριση από τον προηγούμενο μήνα.
Το Apple Watch Sport 38mm κοστίζει 299 δολ. ενώ η έκδοση 42mm είναι στα 349 δολ. Τα νέα λουράκια που ανακοίνωσε τον Μάρτιο πήραν το 60% των πωλήσεων από τα first-party λουράκια που πουλά η Apple. Το περίεργο είναι ότι μετά την έκπτωση που έκανε η Apple στο Apple Watch, μειώθηκαν οι πωλήσεις στα λουράκια.
Όσο για το iPhone SE, η έρευνα της Slice δείχνει ότι το 15% των αγοραστών έρχεται από μη Apple smartphone, ενώ για το 54% είναι το πρώτο smartphone που αγοράζει μέσα στα τελευταία 2 χρόνια.
Το 9.7 ιντσών iPad Pro δείχνει επίσης να ενισχύει τις πωλήσεις του. Μετά την πρώτη εβδομάδα της κυκλοφορίας του στην αγορά, το tablet μπόρεσε να κάνει το 37% των πωλήσεων που είχε κάνει το 12.9ιντσο iPad Pro την ίδια περίοδο. Έναν μήνα αργότερα το μικρό iPad Pro καταφέρνει να κάνει πωλήσεις που ισοδυναμούν με το 55% των εσόδων του iPad Pro 12.9 ιντσών (τον πρώτο μήνα κυκλοφορίας του).
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]