O Patrice Desilets θα μπορούσε να θεωρηθεί ως ο «πατέρας» του Assassin’s Creed, καθώς ήταν εκείνος που έβαλε τις βάσεις για το γνωστό gaming franchise που έγραψε ιστορία. Το 2010 οι δρόμοι της Ubisoft και του γνωστού δημιουργού χώρισαν, καθώς ο Desilets αποφάσισε να δημιουργήσει ένα δικό του studio εντός της THQ, το οποίο θα αναλάμβανε την ανάπτυξη του 1666: Amsterdam (για Xbox 360 και PS3).
Το συγκεκριμένο παιχνίδι που (όπως μπορείτε να φανταστείτε και από τον τίτλο του) θα εξελισσόταν στη χρυσή εποχή που η Ολλανδική πρωτεύουσα ήταν το κέντρο του κόσμου θα είχε μία εσάνς από το στυλ του Assassin’s Creed, προσαρμοσμένο όμως σε ένα τελείως διαφορετικό concept, καθώς ο κύριος πρωταγωνιστής θα αποτελούσε ένα δαιμονικό πλάσμα το οποίο κάνοντας χρήση της μαύρης μαγείας θα είχε τη δυνατότητα να παίρνει τη μορφή ζώων. Παρόλο που το project είχε τεράστιο ενδιαφέρον, ωστόσο η μοίρα του ήταν τελικά να καταλήξει στα «αζήτητα» και αυτό συνέβη γιατί όταν χρεοκόπησε η THQ το 2013 τα δικαιώματα του 1666: Amsterdam πέρασαν στη δικαιοδοσία της Ubisoft. Η Ubisoft στη συνέχεια απέλυσε τον Patrice Desilets (προφανώς και οι δύο πλευρές δεν τα πήγαιναν και πολύ καλά από το προηγούμενο «διαζύγιο» τους) και ο γνωστός δημιουργός πέρασε στην αντεπίθεση μηνύοντας την Ubisoft και απαιτώντας να του αποδοθούν τα πνευματικά δικαιώματα του τίτλου. Πριν από μερικές εβδομάδες η υπόθεση έληξε δικαστικά και ο Desilets πήρε πίσω τα δικαιώματα του 1666: Amsterdam.
Φυσικά o τίτλος έμεινε στον πάγο για περισσότερα από τρία χρόνια και πλέον ο δημιουργός του δεν ψήνεται και ιδιαίτερα να κάνει κάτι με αυτό (μάλλον ήταν περισσότερο μία ηθική δικαίωση για τον Desilets το ότι πήρε πίσω τα πνευματικά δικαιώματα).
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]