1/5/2016, 03:19 αναρτήθηκε.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Το Instagram διατηρεί τον ίδιο κλασικό σχεδιασμό εδώ και αρκετό καιρό αλλά μερικοί χρήστες πρόσφατα πήραν μια γεύση ενός πιο μινιμαλιστικού ύφους με έναν επανασχεδιασμό του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου.
Ένα μικρό ποσοστό της παγκόσμιας κοινότητας του Instagram είναι μέρος ενός «τεστ σχεδιασμού», όπως επιβεβαιώνεται από τους υπεύθυνους, σύμφωνα με το οποίο η παραδοσιακή μπλε γραμμή αντικαθίσταται με ένα σχέδιο λευκού και γκρι χρώματος.
Το μονοχρωματικό περιβάλλον του θέματός του φαίνεται να δίνει μεγαλύτερη προσοχή στις εικόνες και σε μια εφαρμογή με μια πιο σύγχρονη ματιά, αλλά η εταιρεία λέει ότι «αυτή είναι μόνο μια δοκιμή σχεδιασμού». Όσοι ανήκουν στους τυχερούς χρήστες στους οποίους εμφανίζεται η δοκιμαστική αλλαγή για να γνωρίσουν τη νέα διάταξη έχουν επίσης παρατηρήσει μια διαφοροποίηση στις εικόνες. Πλέον, με αυτό το στυλ οι φωτογραφίες διαθέτουν κομψά περιγράμματα που στέκονται σε ένα λευκό φόντο και διαχωρίζουν τη μία από την άλλη σε κάθε προφίλ. Η κάμερα στη μέση δε μοιάζει πια με το λογότυπο του Instagram αλλά περισσότερο σαν μια πραγματική φωτογραφική μηχανή και το εικονίδιο της δραστηριότητας που είναι σήμερα κανονικά μια καρδιά, στο νέο σχέδιο είναι απλά το περίγραμμα μιας καρδιάς.
Το Instagram, ωστόσο, δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμη αν πρόκειται για μια νέα διάταξη που έχει πολλές πιθανότητες να είναι η μελλοντική που θα αποκτήσει το κοινωνικό δίκτυο ή αν αποτελεί μια από τις διάφορες διατάξεις που θα δοκιμάσει μελλοντικά μέχρι να καταλήξει σε κάποια αλλαγή. «Εμείς συχνά δοκιμάζουμε νέες εμπειρίες σε ένα μικρό ποσοστό της παγκόσμιας κοινότητας. Αυτό είναι ένα δοκιμαστικό σχέδιο μόνο» δήλωσε ένας εκπρόσωπος του Instagram στη Daily Mail. Πολλά νέα χαρακτηριστικά, πράγματι, που εμφανίζονται σε μερικούς χρήστες, συνήθως εξαφανίζονται χωρίς ποτέ να γίνει κάποιο επιπλέον σχόλιο γι΄ αυτά. Νωρίτερα αυτό το μήνα το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο είχε δοκιμάσει ένα νέο χαρακτηριστικό με κανάλια ενδιαφέροντος για κάθε χρήστη ανάλογα με το τι φαίνεται να τον ενδιαφέρει περισσότερο. Η λειτουργία ανέφερε «Βίντεο που μπορεί να σας αρέσουν» και «Προτεινόμενα» κανάλια από άλλους χρήστες του Instagram σε όλο τον κόσμο.
Το επόμενο διάστημα θα δείξει εάν αυτή η αλλαγή ήρθε για να μείνει ή αν αποτελεί ακόμη ένα σχεδιαστικό τεστ που δεν ικανοποίησε αρκετά τους ιθύνοντες του Instagram ώστε να το εφαρμόσουν.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]