Ένα από τα προβλήματα στο να δημιουργηθούν εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας που μοιάζουν αληθινές είναι ότι αν το σώμα δεν νιώθει αυτό που βλέπουν τα μάτια, τότε η εμπειρία μοιάζει κάπως ψεύτικη.
Το τμήμα ερευνών ωστόσο της Microsoft, γνωστό ως Microsoft Research, εργάζεται πάνω σε μερικές διαφορετικές λύσεις πάνω στο πρόβλημα, που μπορεί να βοηθήσουν το VR να απογειωθεί. Η πρόκληση είναι να κάνει τον χρήστη να μοιάζει ότι κυριολεκτικά σηκώνει και μετακινεί τουβλάκια στο Minecraft, και μάλιστα χωρίς να απαιτούνται πολλά πραγματικά τουβλάκια, παρά μόνο… ένα.
Όπως μπορείτε να παρατηρήσετε και στο video που ακολουθεί, με την χρήση του Oculus VR και ενός μικρού κουτιού, η Microsoft καταφέρνει να ξεγελάσει τον χρήστη ότι μετακινεί και στοιβάζει πολλά τουβλάκια ενώ στην πραγματικότητα έχει μπροστά του μόνο ένα.
Κάτι τέτοιο είναι δυνατόν, με το να “παίζει” με τον κόσμο που βλέπει ο χρήστης ή με την αναπαράσταση του σώματος του χρήστη σε αυτό τον κόσμο, ώστε να αισθάνεται ότι έχει μετακινήσει το χέρι του σε κάποιο άλλο τουβλάκι, όταν στην πραγματικότητα δεν έχει συμβεί κάτι τέτοιο. Η ονομασία της τεχνικής ονομάζεται Haptic Retargeting.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]