Το Hyperloop θα αρχίσει σύντομα να «γλιστράει» προς την πραγματικότητα.
Η Jumpstartfund Transportation Technologies (HTT)ανακοίνωσε τη Δευτέρα το πρωί ότι έχει εξασφαλίσει ένα νέο μαγνητικό σύστημα αιώρησης με το οποίο θα μετακινείται το καινούριο έργο του, το Hyperloop.
Συγκεκριμένα, πρόκειται για ένα παθητικό σύστημα μαγνητικής αιώρησης που αναπτύχθηκε αρχικά από το Lawrence Livermore National Labs στην Καλιφόρνια ως μέρος του συστήματος Inductrack. Η εταιρεία ΗΤΤ επέλεξε αυτό το σύστημα, όπως η ίδια δήλωσε, λόγω του ότι τώρα αποτελεί ένα τόσο φθηνότερο όσο και ασφαλέστερο σύστημα, σε σύγκριση με ένα ενεργό σύστημα μαγνητικής αιώρησης.
“Χρησιμοποιώντας ένα παθητικό σύστημα αιώρησης θα μπορέσουμε να εξαλείψουμε την ανάγκη για τη δημιουργία σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας κατά μήκος της τροχιάς του Hyperloop, γεγονός που καθιστά αυτό το σύστημα το πλέον κατάλληλο για την εφαρμογή και θα κρατήσει το κόστος κατασκευής σε χαμηλά επίπεδα”, δήλωσε ο Bibop Gresta, COO της ΗΤΤ.
Το σύστημα αιώρησης, το οποίο επιλέχθηκε από την ΗΤΤ, είναι η ασφαλέστερη και λιγότερο δαπανηρή από τις άλλες εναλλακτικές λύσεις, επειδή η αιώρηση είναι ένα υποπροϊόν της κίνησης, αντί για ένα ξεχωριστό, τροφοδοτούμενο στοιχείο. Αυτό σημαίνει ότι αν υπάρξει μια απώλεια στην ενέργεια, το Hyperloop θα γλιστρήσει σιγά-σιγά σε μια στάση και θα συνεχίσει να στέκεται στον αέρα μέχρι μια πολύ χαμηλή ταχύτητα.
Ενώ είναι συναρπαστικό που η ΗΤΤ έχει επιλέξει την τεχνολογία αιώρησης και ανακοίνωσε ακόμα μια άλλη τοποθεσία για το Hyperloop της, είναι πιθανό να βρισκόμαστε ακόμα τουλάχιστον μια δεκαετία μακριά από το να μπει σε λειτουργία, αν όχι ποτέ. Οπότε μην βιαστείτε να διαγράψετε τα αεροπορικά μίλια σας ακόμα.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]